משלוחים חינם בקנייה מעל 1,000 ₪

שימושים של צמחייה מלאכותית

שיתוף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

הרבה יותר מקישוט לבית. צמחייה מלאכותית היא חלק בלתי נפרד מעיצוב החלל ולמעשה מהווה אלמנט עיצובי שיכול לשמש אותנו במגוון דרכים.  צמחייה מלאכותית הפכה לאחד הטרנדים הבולטים בעולם עיצוב הפנים ועיצוב הגינות בשנים האחרונות.
הסיבות לכך מגוונות ועוד רגע נגע בחלקן, אבל המגמה ברורה – כיום אפשר להשיג צמחים מלאכותיים איכותיים שנראים בדיוק כמו הדבר האמיתי ומהווים פתרון אידיאלי לעיצוב הבית, המרפסת, המשרד, לובי הבניין ועוד. 

יתרונות של צמחייה מלאכותית 

כאמור, לצמחיה מלאכותית יתרונות רבים: 

  1. השקיה – אולי היתרון המשמעותי ביותר של צמחייה מלאכותית הוא שאין צורך להשקות אותה. עובדה זו לא רק הופכת אותם לקלים יותר לגידול אלא גם מבטיחה שהם יחזיקו מעמד ויקשטו את החלל בו תציב אותם לאורך זמן רב. 
  2. תאורה – צמחים מלאכותיים לא צריכים אור כך שאפשר למקם אותם גם בפינה החשוכה הזו, שכל צמח שהצבתם בה מת תוך שבוע. 
  3. עמידות – צמחים מלאכותיים עמידים לתנאי מזג אוויר, לא ימותו כי הם חשופים מדי לשמש, כי שכחתם להשקות או השקתם יותר מדי. 
  4. טיפוח – אין כל צורך לטפח צמחים מלאכותיים. לא צריך לקטוף עלים פגומים או כאלו שהתייבשו, אין צורך להחליף ולהפוך את האדמה בה הם גדלים, לדשן אותה או לרסס נגד מזיקים. 

שימושים של צמחייה מלאכותית 

כיום ניתן לרכוש צמחייה מלאכותית איכותית, שעשויה מחומרים מתקדמים שנראים מצוין,, מרגישים בדיוק כמו צמחייה אמתית, עמידים בפני השמש ולכן לא מצהיבים או דוהים ולמעשה לא צריך לתחזק אותם מלבד ניגוב אבק מפעם לפעם. 

המראה הטבעי של צמחייה מלאכותית איכותית פותחת עולם חדש של שימושים אפשריים וריכזנו כמה מהם עבורכם כאן:  

טעימה מהטבע בפנים

רבים מאיתנו מחפשים דרכים שונות ליצור אווירה נעימה ונינוחה יותר בבית והאמת שהפתרון הרבה יותר פשוט ממה שרובנו חושבים. גם אם צבע הירוק הוא לא הצבע האהוב עליכם, אין ספק ששילוב של צמחייה ירוקה יכול להוות פיתרון מצוין.
שילוב של צמחים הופך מוסיף צבע וחום למרחב, מפחית את רמות הלחץ והמתח בסביבה ומשרה אווירה נעימה יותר. שימוש נכון בצמחים מלאכותיים יכול לשנות את האווירה בסלון, חדר השינה, השירותים או בכל חלל בבית או במשרד שלכם. 

ציפור גן עדן כולל כד גרדן מרקט NOII9917
סידור פרחים בכלי זהב גרדן מרקט NOII9685

אמירה עיצובית מקורית וייחודית

צמחייה היא חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית או המשרד. צמחייה, אמיתית או מלאכותית, יכולה להשתלב בעיצוב חלל מגורים או המשרד ולהשלים את העיצוב במגוון דרכים שונות. צמחים יכולים להדגיש פינה מעוצבת בבית אליה אתם רוצים שישימו לב, למלא את הפינה הריקה הזו שאין לכם מושג מה לעשות איתה בסלון או ליד המדרגות, ולקשט את המדף על הספריה שאתם כל כך אוהבים, “לשבור” או להוות ניגוד לעיצוב מודרני או תעשייתי ועוד. 

שילוב של צמח מטפס או נתלה יכול לצבוע קיר משעמם במלואו, להחיות אותו. צמחים מלאכותיים גדולים בסגנון טרופי, דוגמת עצי דקל או במבוק יכול להשרות אווירה אקזוטית בחלל עציץ סחלב פשוט, לבן ויפה יעניק לכל שולחן או חלל מראה מטופס ומלכותי. 


הפרדה בין חללים

אחד השימושים הנפוצים בעיצוב פנים, בייחוד של משרדים, לובי בניינים וכדומה, בצמחייה מלאכותית הוא כהפרדה מלאכותית וירוקה בין חללים. השימוש בצמחייה בוודאי נעים יותר לעין משימוש בפרגוד או הפרדות אחרות והוא מאפשר גם לשלוט במידת ההפרדה בין החללים. 

בחירה של מספר עצים מלאכותיים גבוהים, בעלי צפיפות עלים גבוהה, ומיקום שלהם באדניות גבוהות וצרות האחד ליד השני יכול ליצור הפרדה ירוקה מלאה ששומרת על פרטיות וגם נראית נפלא. בין הצמחים שיכולים להתאים להפרה כזו אפשר למצוא במבוק, פוטו ועוג.
שימוש בצמחייה עם צפיפות עלים נמוכה יחסית, כמו מייפל ואחרים, תיצור הפרדה עדינה יחסית. כאשר מעצבים חלל המתנה במוסד רפואי למשל, יצירת הפרדה תורמת לשמירה על הפרטיות של הפציינטים והמבקרים ולכן כנראה שתיבחר צמחייה צפופה יחסית. 

כאשר רוצים לסמן אזור מסוים כאזור עישון למשל, בחצר הבניין המשותפת, אן חלל ישיבה במרפסת או במטבח משותף, אפשר לקבע אגרטלים עם צמחים בכל אחת מהפינות של החלל אותו מייעדים לישיבה. בדרך זו גם מעבירים את המסר (סימון האזור) מבלי ליצור הפרדה ממשית. 

הצללה והגנה מפני רוחות 

בישראל החמה צל הוא מצרך מבוקש, במיוחד בימי הקיץ הלוהטים. עציצים ובמיוחד עצים מלאכותיים יכולים לשמש כמחסום מפני השמש או רוח, להצליל אזור ישיבה במרפסת או אזור שטוף שמש בלובי הבניין, לקרר אותו מעט ולהפוך אותו לנעים יותר לא רק מבחינת המראה. 

לסיכום, אפשר להבין איך צמחים מלאכותיים הפכו לאחר הטרנדים הבולטים בעולם עיצוב הפנים. המגוון הענק של הצמחים המלאכותיים האיכותיים שקיים היום בשוק מאפשר למעצבים חופש גדול יותר בתהליך העיצוב, ופותח להם המון אפשרויות חדשות. בהחלט משהו ששווה לזכור כאשר רוצים לעצב או להחיות מעט את חלל הבית, העבודה או לובי הבניין.

× היי, איך אפשר לעזור?

Deprecated: הקובץ Elementor\Scheme_Typography הוצאה משימוש בגרסה 2.8.0! יש להשתמש ב- Elementor\Core\Schemes\Typography במקום. in /home/gardcsfs/domains/gardenmarket.co.il/public_html/wp-includes/functions.php on line 5603

Deprecated: הקובץ Elementor\Scheme_Color הוצאה משימוש בגרסה 2.8.0! יש להשתמש ב- Elementor\Core\Schemes\Color במקום. in /home/gardcsfs/domains/gardenmarket.co.il/public_html/wp-includes/functions.php on line 5603