משלוחים חינם בקנייה מעל 1,000 ₪
דופלקס קרית האומנים

בדופלקס המקסים הזה בקרית האומנים עבדנו יד ביד עם המעצבת לסידור כל הבית עד לפרט האחרון, לפני כניסת הדיירים.
במרפסת הגדולה המשקיפה לנוף יצרנו אווירה של יציאה לחצר מטופחת וטובלת בירוק. את הריצפה ריפדנו בדשא סינתטי ומסביב שילבנו מארג הרמוני של אדניות וצמחים במגוון גדלים וגבהים. שילבנו עציצי דקל מלאכותי גבוהים, ויחד עם דרצנה מגוונת מלאכותית גבוהה, הצלחנו ליצור מסגרת טבעית ירוקה. 

בעזרת הצמחיה עיצבנו מחיצה טבעית היוצרת הפרדה ופרטיות מבניינים קרובים בגובה דומה, ובכיוונים של הנוף הפתוח שילבנו צמחים נמוכים יותר, המדגישים את תחושת המרחב ומאפשרים תצפית פתוחה על הנוף גם בישיבה. ליד דלת הכניסה לדופלקס ישנה נישה שבה נמצאים ארון החשמל ופאנלים נוספים שצריכים להיות זמינים. החלטנו להצניע אותם ויצרנו פינה שופעת ירוק עם מגוון צמחים מלאכותיים בכדים ועציצים יוקרתיים. העציצים הגבוהים מסתירים את ארון החשמל, והשילוב של מגוון הצמחים והכדים יוצר פינה כניסה מרשימה ואלגנטית עם זרימה המדגישה את איגרת הרמב”ן התלויה על הקיר. 

בפינה זו שילבנו כלים בעיצובים מודרניים שונים: כד רשת שחור, כד מוזהב, כד חרס קטן ומתקן עציצים שחור מודרני ובהם שילבנו: עשבוני זנב שועל גדול, עשבוני שערות לבנות גדולים וקטנים. 
את פינת ארון היין מתחת למדרגות, הקפנו בעציצים מלאכותיים קטנים בכלים העשויים מעץ וחרס שיחד עם סלסילה, יצרו פינה עם טאצ’ אותנטי כמו מרתף יינות אמיתי.

במרחב הסלון הצבנו עציצים המשתלבים בשפה העיצובית של הרהיטים. עציצים מודרניים עם צמחים מלאכותיים יוקרתיים בגודל בינוני על מנת לחמם את החלל עם נגיעות רעננות של טבע מבלי לתפוס מרחב גדול ומבלי להסתיר את הנוף כאשר הווילונות פתוחים. להשלמה אלגנטית ורומנטית הוספנו עציצים קטנים וסחלב לבן על מדף קטן מעל הספה. 
שילבנו את האלגנטיות הירוקה של הצמחים המלאכותיים שלנו עם העיצוב היוקרתי של הבית בכל פינה, והבית מוכן לקבלת פנים חמה ונעימה לדיירים שלו.

מוזמנים ליהנות מהתוצאות בתמונות למטה, ובמידה וגם אתם מעוניינים לעצב את הבית הפרטי החדש או מחדש, אתם מוזמנים לפנות אלינו לייעוץ.

×