משלוחים חינם בקנייה מעל 1,000 ₪
דירת דופלקס ברחובות המדע

בפרויקט הזה המטרה שלנו היתה להוסיף לעיצוב הקלאסי של הבית נגיעות מחממות של טבע מבלי לפגוע בקו הנקי. בחרנו לשלב את הצמחים המלאכותיים שלנו כאלמנטים עיצוביים עצמאיים, כך שכל עציץ או אלמנט הוא בעל נוכחות בחלל, ויחד הם מוסיפים ערך עיצובי רב לאווירה ולמרחב הכללי.  

בין גב הספה בסלון למדרגות נוצר חלל בעל צורה ייחודית בו בחרנו להציב מוטות במבוק בגובה משתנה המותאם למדרגות. התוצאה יצרה מראה של קיר טבעי מאחורי הספה, ויחד עם עציץ מונסטרה מלאכותי נמוך, נוצרה פינת ישיבה אלגנטית וחמימה. בצד השני של המדרגות הצמדנו לקיר עץ בונסאי מלאכותי גבוה שנראה כמו תכשיט גדול על הקיר הבהיר שמאחוריו. לצד המדרגות הצבנו אדנית מאורכת וגדולה עם שלושה סוקולנטים זהים בגודלם, שמוסיפים איזון חמים לעיצוב המודרני של המדרגות, ויצרנו פינה מעוצבת עדינה ומלאת סטייל. 

את הכניסה למטבח ניצלנו להכניס טאצ’ יוקרתי עם כד גדול ומרשים שאותו מילאנו עם עשבוני שערות לבנות היפהפיים, ואת שולחן האוכל פינקנו עם אגרטל קלאסי עם עשבוני פאמפס בצבעים בהירים המוסיפים רכות לעיצוב המודרני של המטבח.
במרפסת שצופה מגבוה מאוד על נוף אורבני עד האופק, החלטנו ליצור תחושה של יציאה לטבע והפכנו את הקיר הימני כולו לקיר גדול ירוק משגע. בחרנו ליצור אותו ממגוון צמחים מלאכותיים נשפכים, בעלי עלים וגוונים שונים מה שיצר הרמוניה שנראית טבעית לחלוטין, ואווירה נפלאה במרפסת. אין ספק שבמרפסת הזו יהיה למשקה טעם מיוחד. 

אתם מוזמנים להתרשם מהתוצאות בתמונות למטה, ולפנות אלינו לייעוץ בכל הנוגע לעיצוב הבית החדש או המחודש שלכם.

×