משלוחים חינם בקנייה מעל 1,000 ₪

איפה קונים עציצים מלאכותיים

שיתוף:

אם תמיד חלמתם על משרד מקושט וירוק אבל אף פעם לא הצלחתם לשמור על צמח בחיים ליותר משבוע אז כדאי לכם להכיר את עציצי הפלסטיק. נעים להכיר עציצים מלאכותיים– עציצי פלסטיק שמדמים צמחים אמיתיים אבל חוסכים את הטיפול, ההתעסקות, ההשקייה והאובדן שמגיע עם צמחים אמיתיים.

למה צמחים? 

בשנים האחרונות הפופולריות של הצמחים בעיצוב הפנים רק גדלה, במגמה יציבה אנחנו רואים שילוב של יותר אלמנטים מהטבע בתוך בתים ומשרדים. המראה שהצמחים מייצרים הוא מרגיע, טבעי, אסתטי וכמעט ״בריא״. למרות הרצון הטוב רבים מאיתנו מתקשים לשמור על צמחים אמיתיים בחיים- מטעמי אור טבעי בבית, מחוסר זמן לטפל בהם, משכחנות שמובילה לחוסר השקייה או אפילו מהצפת הצמחים ביותר מידי מים ואהבה. חוץ מקשיי הגידול צמחים אמיתיים הם גם יקרים, מלכלכים ויכולים להוביל להמון התעסקות. מכל הסיבות האלו ועוד הומצאו הצמחים המזוייפים או בשם אחר צמחי הפלסטיק. הצמחים המלאכותיים מצליחים לייצר את המראה הטבעי ועם זאת לחסוך את ההתעסקות שמגיעה עם צמחים אמיתיים.

איפה קונים עציצים מלאכותיים 

מהם עציצים?

עציצים הם כלים העשויים מחומר כלשהו (פלסטיק, קרמיקה, אבן או זכוכית) אשר מכילים בתוכם צמח. העציצים יכולים להיות מלאים באבנים, בחול או באדמה ולרוב שתול בתוכם צמח כלשהו. הצמחים יכולים להיות מכל משפחה וסוג- סוקולנטים, פרחים, צמחי תבלין או אפילו עצי בונסאי. לעציצים יתרונות רבים והשפעות נרחבות יותר משתוכלו לדמיין לעצמכם, חוץ מהיתרונות הויזואלים הברורים שבהם העציצים משמשים כקישוט או פריט עיצובי העציצים משרתים גם מטרות פסיכולוגיות ואנרגטיות בחלל. הצמחים הם חלק משמעותי ב״פנג שווי״, והם עוזרים לקבוע את האווירה בחלל. הנה חמשת היתרונות הגדולים ביותר של העציצים המלאכותיים:

1. אסתטיקה- היתרון הגדול ביותר של הצמחים באופן כללי הוא הפן האסתטי- עציצים הם דקורציה מצוינת, הם נעימים לעין, הם מוסיפים אופי לכל חלל ומשרים תחושה של רוגע ותחכום. העציצים הם פריט עיצובי לכל דבר ועציצים מלאכותיים הם הבחירה המושלמת לשימוש כטאצ׳ עיצובי. אם אתם מחפשים את הלוק הטבעי והאסוף אבל פחות בעניין של המאמץ והבלאגן- צמחי הפלסטיק הם בשבילכם.

2. נוחות- צמחים טבעיים הם דבר שדורש טיפול, ידע, מחקר, הבנה, השקעה ותזמון. קצת בדומה לבעל חיים שלא ניתן להשאיר ללא השגחה- גידול צמחים היא מלאכה שדורשת מסירות. לאלו מבינינו שפחות רוצים להשקיע את הזמן במציאת הצמח, מעקב אחרי הוראות הטיפול והשקיה קפדנית צמח יכול להיות קצת מעמסה. הטיפול בצמח דורש מסירות והמשימה יכולה להיות בעייתית במיוחד כשמדובר באנשים שטסים הרבה לחול או בעציץ למשרד שלא תמיד נמצאים בו כדי לטפל בצמחים. הנוחות שהצמחים המלאכותיים מציעים היא ענקית- הם לא דורשים שום מאמץ או השקעה אחרי הקנייה.

3. השפעה פסיכולוגית- לצמחים בסביבה הביתית שלנו יש יתרונות פסיכולוגים אדירים- גם עלינו וגם על האורחים בחלל. במיוחד כשמדובר בסביבות עבודה ואירוח צמחים ידועים ביכולות ההרגעה שלהם. מחקרים רבים מצביעים על כך שצמח בחלל יכול להוביל אדם אחר להסיק מסקנות מסוימות על בעל הבית, כמו לדוגמא הנחות יסוד על האחריות של הבן אדם, על סדר הערכים שלו, על האופי שלו וגם על הדרך בה הוא עושה עסקים. הצמחים משפיעים לא רק על התפיסה החיצונית שלנו אלא גם עלינו בצורה ישירה. צמחים ידועים ביתרונות הנפשיים שלהם, בין היתר מהצבע הירוק שלהם, מההקשרים הפסיכולוגיים שלהם לטבע וגם בצמחים אמיתיים מהחמצן שהם משחררים לאוויר- הצמחים המלאכותיים מצליחים לדמות את רוב ההשפעות הפסיכולוגיות מבלי לגרור מאמץ.

4. מגוון- עולם הצמחים המלאכותיים הוא מגוון והצמח המלאכותי יכול להיות מכל סוג- גם מזנים נדירים, מצמחים שלא קיימים בסביבתנו וגם מצמחים קשים לגידול שלא היינו מצליחים להשאיר בחיים. הצמחים יכולים לדמות צמחים שפחות נפוצים באזור בו אנחנו חיים, צמחים שלא ישרדו באקלים שלנו או אפילו צמחים יקרים שקשה להשיג באופן כללי. כך הצמחים המלאכותיים מציעים בפנינו מגוון רחב יותר מהדבר האמיתי.

5. תנאי גידול- בדומה ליתרון שהזכרנו בנוגע לאקלים צמחים דורשים סביבת גידול מסוימת- אחוז לחות, חשיפה לשמש, טמפרטורה ממוצעת, הרגלי השקייה ועוד. לפעמים הצמחים שנרצה לגדל לא יתאימו לסביבה שלנו או שנרצה להכניס את המראה הירוק לפנים הבית באזורים שבהם אין גישה לאור שמש- את הצמחים המלאכותיים אפשר להניח בכל מקום בלי לדאוג לתנאי גידול שצמח רגיל היה דורש.

מאיפה כדאי לקנות עציצים מלאכותיים?

אחריי שדיברנו על כל הסיבות שבזכותן הצמחים המלאכותיים הם נהדרים כדאי שנסביר איפה ניתן למצוא אותם. את הצמחים המלאכותיים אפשר לקנות במגוון מקומות והם מגיעים בכמה אופנים- קיימים העציצים המלאכותיים שלרוב מגיעים בכלי עם אדמה מלאכותית וצמח בפנים, קיימים גם רק הצמחים המלאכותיים עצמם כמו לדוגמא פרחים מפלסטיק או סרחי פלסטיק לקישוט ולתלייה. את הצמחים המלאכותיים ניתן למצוא במגוון חנויות רשת, חנויות לעיצוב פנים וגם בחנויות אמנות. כשמחפשים לקנות עציצים מלאכותיים כדאי להשקיע בעציצים איכותיים.

איפה קונים עציצים מלאכותיים 

מאיפה כדאי לקנות עציצים מלאכותיים?

אחריי שדיברנו על כל הסיבות שבזכותן הצמחים המלאכותיים הם נהדרים כדאי שנסביר איפה ניתן למצוא אותם. את הצמחים המלאכותיים אפשר לקנות במגוון מקומות והם מגיעים בכמה אופנים- קיימים העציצים המלאכותיים שלרוב מגיעים בכלי עם אדמה מלאכותית וצמח בפנים, קיימים גם רק הצמחים המלאכותיים עצמם כמו לדוגמא פרחים מפלסטיק או סרחי פלסטיק לקישוט ולתלייה. את הצמחים המלאכותיים ניתן למצוא במגוון חנויות רשת, חנויות לעיצוב פנים וגם בחנויות אמנות. כשמחפשים לקנות עציצים מלאכותיים כדאי להשקיע בעציצים איכותיים.

מה הופך עציץ מלאכותי לאיכותי?

לשאלת האיכות בכל הנוגע לקניית העציצים יש כמה קריטריונים מכריעים. עציץ מלאכותי איכותי צריך לענות על שלוש הדרישות הבאות:

1. ריאליזם- כמה הצמח והעציץ דומים למציאות. עציץ איכותי לרוב יהיה מעט כבד, על הצמח יהיו טקסטורות בולטות ומרקמים דומים למציאות, הצמח לא יהיה צבוע בצבע ירוק בוהק אלא בגוונים עדינים ולעציץ כולו יהיו פרטים ופגמים שיגרמו לו להראות מציאותי. ככל שהצמח המלאכותי יראה יותר מציאותי כך הוא ייחשב ליותר איכותי.

2. עמידות- כמה העציץ והצמח עמידים ועשויים היטב. עציץ איכותי חייב להיות עשוי בצורה איכותית, בלי חלקים שנופלים ונושרים, בלי צמחים שנתלשים מהאדמה וכמובן בלי שבריריות קיצונית. העציצים המלאכותיים צריכים להיות עמידים וחזקים.

3. מחיר- כמה העציץ המלאכותי משתלם לטווח הארוך. צמחים מלאכותיים איכותיים הם לרוב לא עסק זול. הפרטים הרבים והעדינים, ההרכבה המוקפדת והעיצוב הנדרש ליצירת מראה משכנע של צמח לרוב יובילו למחיר מתאים. למרות שעציץ איכותי הוא יחסית יקר ולפעמים אף שווה במחיר לצמח אמיתי כדאי לזכור שהעציץ המלאכותי חוסך הוצאות לטווח ארוך- עלות ההחלפות של הצמחים שלא שרדו, עלות ההשקייה וזמן ההתעסקות- העציצים המלאכותיים הם קנייה חד פעמית שלא עולה לאחר מכן עוד כסף בשונה מההוצאות שמתווספות בקניית עציץ אמיתי.

איפה אפשר לקנות עציץ איכותי?

אם אתם מחפשים עציץ מלאכותי ואיכותי לעצמכם או כמתנה כדאי לכם לבחור בנו. אצלנו בגרדן מרקט תוכלו למצוא מגוון רחב של צמחייה מלאכותית לבית ולגן. באתר תוכלו למצוא מגוון רחב של עציצים בכל המידות שיכולים לשמש כמתנה מצוינת לחנוכת בית או כפריט עיצובי לבית שלכם, בנוסף תוכלו למצוא צמחייה נוספת מעצי דקל ועד לקקטוסים מפלסטיק. העציצים שלנו מגיעים במנעד מידות רחב כך שהם מתאימים לכל פינה בבית ולכל אירוע. היתרון הכי גדול שלנו הוא אולם התצוגה- מלבד לתמונות והמידות שתמצאו באתר אצלנו בגרדן ניתן להגיע פיזית לאולם התצוגה במושב ישרש ולבחור בעצמכם את הצמח המושלם. בואו להתחדש בעציץ חדש ומרשים- כזה שנראה אמיתי אך לא מייצר לכם שום עבודה, והכי חשוב צמח שלעולם לא נהרס.

×