משלוחים חינם בקנייה מעל 1,000 ₪

מכניסים את הטבע לחדר השינה לעיצוב מהמם ושינה רגועה

שיתוף:

חדר השינה הוא המקום לנוח ולחדש כוחות, זהו המקלט הפרטי שבו מותר לנו להיות הכי טבעיים ואותנטים. כל מי שמכיר את חוקי העיצוב ואת המחקרים בתחום, יודע שלשילוב אלמנטים טבעיים בעיצוב חדר השינה יש השפעה על מגוון היבטים. על מצב הרוח, על הפחתת רמות הלחץ, על היצירתיות, והכי חשוב, על היכולת להירגע. 

איך מכניסים את הטבע לעיצוב חדר השינה? 

אביזרים מחומרים כמו עץ, קש, בדי כותנה ופשתן, תאורה חמימה, וצבעים טבעיים, ירפדו את החדר בטאצ’ טבעי ומרגיע. עם זאת, גם לחדר שאינו מעוצב לפי החוקים אפשר להכניס את הטבע ברגע. הדרך הפשוטה והקלה ביותר לעשות זאת, היא להכניס עציצים לחדר השינה.

כוורת צמחיה בחדר שינה

האם כדאי לישון בקרבת עציצים?

בניגוד לאמונה הותיקה שלא כדאי לישון בקרבת עציצים, הוכח כי ישנם צמחים שמטהרים את האוויר ע”י סינון רעלים ומרעננים את החדר עם חמצן טרי שהם פולטים. התוצאה היא אוויר נקי יותר שתורם לשינה נינוחה וטובה יותר. 

כשאנחנו מכניסים עציצים לחדר שינה, עיצוב החדר מקבל שדרוג מיידי והאווירה מתמלאת בחמימות ורוגע.

3 צמחים מומלצים לחדר השינה

לשילוב צמחים טבעיים בחדר השינה יש הרבה יתרונות: הם יכולים לטהר את האוויר, להגביר את רמות החמצן, ואפילו להפחית מתח. אז איזה צמח כדאי להכניס לחדר השינה?

אלוורה – מלכת הריפוי

האלוורה קלה מאוד לתחזוקה, היא ידועה ביכולות הריפוי שלה, וגם – יש לה יתרונות נוספים. היא מצויינת לטיהור האוויר ומפיצה חמצן בעיקר בשעות הלילה, מה שתורם לשנת לילה טובה יותר. האלוורה אוהבת הרבה שמש, אז כדאי למצוא לה מקום קרוב לחלון.

לבנדר – בניחוח מרגיע

הניחוח המרגיע והמרפא של הלבנדר יכול לתמוך בשינה רגועה, וכשהוא פורח הוא מוסיף קסם סגלגל לעיצוב, לכן הוא תוספת נפלאה לחדר השינה. כדי שתוכלו ליהנות מההשפעה הקסומה שלו תצטרכו להעניק לו השקייה שוטפת ואור, אז אם אתם עומדים בתנאים, הלבנדר מושלם עבור חדר השינה שלכם.

גרדניה – לשינה מושלמת

הגרדניה פולטת ריח נעים ומרענן שגורם להפחתת מתח ותומך בשינה. הפרחים שלה הם לא רק יפהפיים, הניחוח שלהם הוגדר באחד המחקרים כחלופה טבעית לכדורי שינה. מחקר נוסף מצא שיש פחות סבירות להתעורר באמצע הלילה ויותר סיכוי לשינה רגועה כשפרחי הגרדניה נמצאים בסביבה שלכם. 

אם איכות השינה שלכם זקוקה לתמיכה, אין מתאים מגרדניה לחדר השינה שלכם. וכן, גם החמודה הזו זקוקה ליחס יומיומי ולאור השמש.

צמחיה ירוקה בחדר לבן עציצים מלאכותיים בחדר שינה

לעציצים עם צמחים טבעיים יש יתרונות נפלאים והתחזוקה שלהם יכולה להיות מהנה ומספקת, אבל לא כולנו יכולים לעמוד בהתחייבות הזו. 

הצמחים המלאכותיים הפכו כבר מזמן לפריט עיצובי אהוב על ידי מעצבי הפנים (גם ע”י המעצבים של בתי המלוכה), והם יכולים לעזור לנו להכניס את ההשפעה הטבעית המבורכת לחדר השינה שלנו – בלי כל ההתעסקות.

צמחים מלאכותיים שגורמים לדבורים להתבלבל

כמה פעמים קרה לכם שהתפעלתם מצמח שנמצא בחלל סגור ופתאום נפל לכם האסימון, זה צמח מלאכותי! האיכות של צמחים מלאכותיים שניתן למצוא היום גורמת גם לדבורים להתבלבל, ולא רק זה, עציצים מלאכותיים משפיעים על האווירה באופן דומה לעציצים טבעיים. מחקר שנעשה ע”י ScienceDirect הוכיח את מה שאנחנו תמיד הרגשנו: ההשפעה החיובית של אלמנטים טבעיים על ההרגשה הטובה והיצירתיות היא זהה, גם אם אותם אלמנטים הם לא אמיתיים.

מה היתרונות של צמחים מלאכותיים לחדר השינה?

צמחים סינטטיים מותאמים לעיצוב בצורה הכי מדויקת שאפשר (וכך הם יישארו, תמיד), הם מעניקים לחלל הפרטי שלכם את החמימות והאווירה המרגיעה של הטבע, הם בטוחים לחיות וילדים, ו…התחזוקה שלהם היא מינימלית. 

בואו נכיר כמה מסוגי הצמחים המלאכותיים שיכולים להפוך את חדר השינה למקום מזמין ונעים במיוחד:

קסם זורם בחדר – צמחים מלאכותיים נשפכים

צמחים נשפכים מוסיפים המון קסם ומכניסים את היופי של הטבע בתנועה זורמת מבלי לתפוס מקום פרקטי, הם מעניקים טאצ’ עיצובי לפינות ריקות שקשה למלא אחרת. תליית סלסלות ועציצים עם צמחים נשפכים תתרום לזרימה טובה של האנרגיה בחדר. על פי הפנג שואי, צמחים נשפכים נחשבים לצמחים הטובים ביותר כי הם מסמלים מזל טוב והצלחה.

צמחים מלאכותיים נשפכים קיימים במגוון גדלים, אורכים וסגנונות כך שתוכלו לבחור את הצמחים שישלימו את עיצוב החדר שלכם בדיוק.

איזון ועומק בחדר השינה – עציצים מלאכותיים קטנים

עציצים מלאכותיים קטנים יכולים להוסיף מגע מיוחד לעיצוב חדר השינה שלכם ויכולים להתאים לשידות או למקלחת הצמודה. סוקולנטים אופנתיים או שרכים מוסיפים רכות ומוסיפים איזון ועומק לעיצוב החדר. 

סימטריה הרמונית – צמחים מלאכותיים גבוהים לחדר השינה

חדר שינה גדול ומרווח זה כיף אמיתי, אפשר להכניס יותר אלמנטים שיתרמו לאווירת הרוגע, ושם יש גם יותר סיכוי לפינות ריקות שזקוקות ליד אוהבת. צמחים מלאכותיים גבוהים הם הבחירה המושלמת במקרה הזה, הם מוסיפים סימטריה, עומק וצבע לחדר השינה. ואם כבר דיברנו גם על פנג שואי וגם על צמחים גבוהים, עץ במבוק מלאכותי בחדר השינה מסמל מזל, אריכות ימים והרמוניה משפחתית. 

רומנטיקה אלגנטית – פרחים מלאכותיים לחדר השינה

מה מתאים יותר מפרחים לחדר השינה? הם מוסיפים הרבה יופי, אווירה רומנטית ורגיעה. סחלבים מלאכותיים מכניסים אלגנטיות מלכותית לחדר השינה ואם יש להם שני גבעולים הם מסמלים פוריות, מגבירים את תחושת האהבה, ויכולים לעזור לשפר מערכות יחסים. 

לסיכום

לא נסיים לפני שנזכיר שבחדר השינה כדאי להימנע מקקטוסים, טבעיים או מלאכותיים. למרות היופי והקסם שלהם, צמחים קוצניים לא מתאימים לחלל אינטימי. 

בחירת הצמחים הנכונים היא דרך נפלאה להכניס את יופיו של הטבע לחלל הפרטי. כך תהפכו את חדר השינה שלכם למקום מרגיע, מזמין ויפהפה, שתומך באיכות השינה שלכם.

×