משלוחים חינם בקנייה מעל 1,000 ₪

כל היתרונות של עציצים גדולים למרפסת

שיתוף:

כמה אנחנו אוהבים להיות בטבע, מוקפים בירוק המרגיע, מעלינו השמים הכחולים שאפשר להביט בהם עד אינסוף והשקט הכל כך נדיר בחיינו.
לא בכל יום אנחנו יכולים באמת לצאת לטבע ולשאוף לתוכנו את כל אלה, אבל אם יש לנו מרפסת בבית, זכינו. אנחנו יכולים ליצור לעצמנו פינת גן עדן קטנה (או גדולה) שתהיה המפלט הפרטי שלנו מהיום יום הכל כך עמוס.

אבל איך יוצרים מרפסת עם אווירה שבאמת תתאים לכם? אנחנו רוצים להמליץ על עציצים גדולים למרפסת.

מה היתרונות של עציצים גדולים למרפסת?

הסוואת מעקות זכוכית ויצירת פרטיות 

המרפסות שלנו פונות למרחב ציבורי או לשכנים ממול, בכל מקרה נרצה מרפסת שנוכל לשבת בה ולהנות מפרטיות, כמה שאפשר.
אם נבחר עציצים גבוהים למרפסת ונמקם אותם במקומות אסטרטגיים, נוכל ליצור הפרדה אלגנטית ונעימה בינינו לבין החוץ ולהשיג את הפרטיות שלנו (או לפחות לשפר אותה בצורה משמעותית).
כמובן שצריך לקחת בחשבון שעציצים צריכים להתאים למרחב הקיים, אז אם המקום במרפסת מוגבל  כדאי לדאוג להשאיר מקום למרפסת פונקציונלית ונוחה שכיף לשהות בה.

אווירה נעימה, רגועה ויוקרתית

לבחירת כמות העציצים הנכונה ובגודל הנכון יש חשיבות גדולה בעיצוב המרפסת, לכן חשוב לבחור אותם במחשבה תחילה כדי לנצל את המרחב בחוכמה. 

קיימים כמה חוקים בלתי כתובים בנוגע למיקום עציצים: מספר אי זוגי של עציצים בגדלים שונים, יוסיף למרפסת עניין ויזואלי ועציצים גדולים בעלי נוכחות, הם מעולים למילוי חללים מתים. אם יש לכם מקום אפשר לשים גם וגם, גם עציצים גדולים וגם מספר אי זוגי, זה יצור איזון נעים ואווירה יוקרתית ומרגיעה. 

פחות עציצים, פחות עבודה

עציצים גדולים למרפסת קלים יותר לאחזקה מכמה סיבות:

  • השקייה מהירה יותר, לא צריך לעבור אחד אחד על עציצים קטנים רבים, כמו כן, אם בחרתם עציץ גדול למרפסת תוכלו ליצור שילובים הרמוניים של צמחים שונים וכך להרוויח מכל העולמות, גם השקיה מהירה, גם סוגי צמחים רבים, וגם נפח ירוק ומרשים.
  • פחות מחזורי השקיה – עציצים קטנים נוטים להתייבש מהר יותר מעציצים גדולים.
  • במידה ויש לכם מערכת השקיה אוטומטית, אין צורך בטפטפות רבות, מה שיותר נעים אסתטית וגם מבחינת עלויות.
 

מוקפים בירוק בבית

כדי להקיף את עצמכם ביופי הירוק שיהפוך את המרפסת לפינה מרגיעה ומלאת חיים, כדאי להכיר את התנאים הקיימים בה: מה גודל המרפסת? האם היא מוצפת שמש כל היום או מוצלת? האם יש נוף שהייתם רוצים להדגיש או בניינים שהייתם רוצים להסתיר? האם יש לכם פרטיות?

התשובות על השאלות האלו יעזרו לכם להחליט כמה עציצים תרצו להכניס ואיפה למקם אותם.
כדי שהעציצים שתכניסו יפרחו וישמחו אתם צריכים לדעת את התנאים שיהיו להם במרפסת, ואז תוכלו להחליט איזה צמחים לבחור לעציצים שלכם. המפתח להצלחה הוא לבחור צמחים שישגשגו בגינת המרפסת שלכם ולכן חשוב שתדעו מהם התנאים שבהם הם יחיו.

אמיתי או מלאכותי?

בואו נודה בזה, גננות זה לא עניין של מה בכך!
צמחים דורשים תחזוקה וטיפול שוטף כמעט כמו ילדים קטנים, יש אנשים שמתאהבים בהתעסקות הזו וזה ממלא את חייהם בשמחה ויש אנשים שזה עול עבורם, מה שבדרך כלל יוצר גינה מוזנחת, או עלויות גבוהות לגנן.

אם אתם רוצים להנות מהירוק ומהקסם במרפסת אבל קשה לכם להתחייב לאחריות ולהתמדה בטיפול בצמחים, תוכלו למצוא צמחייה מלאכותית באיכות כל כך גבוהה עד שהיא נראית כמו הדבר האמיתי, גם מקרוב!
היתרונות בצמחייה מלאכותית איכותית הם רבים, לא משקים ולא קוצצים, רק באים יושבים ונהנים. אין תחזוקה! אין השקיה! אין גנן!
המרפסת תמיד תראה בשיאה, הצמחים לא יבלו או ידהו ולא יושפעו מתנאי מזג האוויר והעונות למשך שנים ארוכות.

צמחיה מלאכותית למרפסת מבית גרדן מרקט

אנו בגרדן מרקט מציעים צמחיה מלאכותית למרפסת במגוון ענק ויפהפה ובאיכות הגבוהה ביותר, תוכלו לבחור מתוך קולקציה משגעת ואלגנטית של עציצים גדולים למרפסת, שאף אחד לא יחשוד שהם מלאכותיים!
אז מה נשאר? לצאת למרפסת עם משקה טעים ולהנות מהמרחב הנעים.

אם קשה לכם להחליט, נשמח לייעץ ולעזור בתכנון המרפסת ובחירת העציצים.

×