משלוחים חינם בקנייה מעל 1,000 ₪

קיר ירוק במרפסת

שיתוף:

כל בית צריך מרפסת וכל מרפסת צריכה קיר ירוק שיהפוך אותה לנעימה במיוחד. שילוב של קיר ירוק במרפסת יכניס טבע לבית (או למרפסת) שלכם ויש לו עוד יתרונות רבים אחרים. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על שילוב קיר ירוק במרפסת. 

ישראלים אוהבים מרפסות וגינות. כל כך אוהבים שברוב המוחלט של הבתים החדשים שנבנים בישראל אפשר לראות מרפסות בכל אחת ואחת מהדירות. מזג האוויר הנעים ששורר בישראל למשך רוב ימות השנה, הופך את המרפסות והגינות שלנו לחלק בלתי נפרד מהבית ולאחד המרחבים בהם אנחנו מבלים הכי הרבה זמן, עם המשפחה, עם החברים או סתם נהנים מהשקט בבוקר של שישי או בערב קייצי חמים.

אחד הטרנדיים האחרונים בעיצוב המרפסות הוא עיצוב של קיר ירוק במרפסת, מלא במגוון צמחים מסוגים שונים. לעיצוב עם קיר ירוק יתרונות רבים מעבר לאסטתיקה ועיצוב, אך לפני שנגע ביתרונות נפרט מה זה בדיוק קיר ירוק. 

קיר ירוק למרפסת

קיר ירוק הוא קיר אנכי עליו מתקינים אדניות רבות עם מגוון צמחים שמכסים את הקיר וצובעים אותו בירוק יפהפה. עיצוב עם קיר ירוק יכול ליצור גינה אנכית תלויה ומרשימה לה יתרונות רבים. 

קיר ירוק המורכב מעלים צפופים

איך מתקינים קיר ירוק במרפסת

זה הרבה יותר פשוט ממה שנדמה לכם. פשוט בוחרים קיר ומתקינים עליו אדניות רבות. זו ללא ספק הדרך הפשוטה והקלה ביותר לקבל קיר ירוק. את האדניות ממלאים בצמחים שונים, עם דגש על צמחים מטפסים וצמחים נשפכים שהפריסה שלהם גדולה יחסית כך שהם יכולים לצבוע את כל הקיר בירוק.

יתרונות של קיר ירוק במרפסת 

מכניס טבע לבית (או למרפסת) 

מכירים את תחושת הרוגע שאנו חשים שאנו מוקפים בירוק? אז מסתבר שיש לכך הוכחה מדעית. מחקרים רבים מראים שצמחים משרים אווירה נינוחה ויכולים אפילו להפחית תחושות לחץ, כך שיצירת קיר ירוק במרפסת תהפוך את השהייה במרחב לנעימה ומרגיעה יותר.  

עיצוב 

קיר ירוק הפך, כאמור, לאחד הטרנדים הלוהטים בעולם העיצוב לאחרונה. הוא משתלב מצוין בכל סוגי העיצוב: לעיצוב מודרני הוא יתן טויסט אלגנטי וטבעי והוא ישלים באופן נפלא את העיצוב הכפרי של הבית והמרפסת. 

מרווח ומקום 

בנוף האורבני שה למצוא שטחים גדולים ליצירת גינות ירק טבעיות ויפות. קיר ירוק הוא פתרון מושלם המאפשר ליצור אווירה מרגיעה וירוקה גם בחללים ובמבנים בהם אין מקום לגינה. 

תחזוקה של קיר ירוק 

אחד החסרונות של קיר ירוק הוא שהוא דורש לא מעט תחזוקה. מדובר בכל זאת, בלא מעט צמחים שצריך להשקות אותם, להחליף אדמה מפעם לפעם, לטפל, לרסס נגד מזיקים ועוד, אך גם לכך יש את הפתרון המושלם: קיר ירוק מצמחייה מלאכותית למרפסת

עציץ גולש תילתן

קיר ירוק מצמחייה מלאכותית 

צמחייה מלאכותית היא פתרון מושלם ליצירת קיר ירוק במרפסת. ראשית, כיום ישנה צמחייה מלאכותית איכותית מאוד, שעשויה מחומרים מעולים שמעניקים לצמחים ולפרחים מראה זהה לדבר האמיתי. לכן, עיצוב קיר במרפסת בעזרת צמחייה מלאכותית  משרה אווירה נעימה ומרגיעה ומאפשר לכם ליהנות מכל היתרונות העיצוביים של קיר ירוק. 

שנית, היא אינה דורשת תחזוקה. היא אינה מושכת מזיקים וחרקים בימות הקיץ ולכן גם אינה דורשת שימוש בריסוס שיכול להיות רעיל. לא נדרש לטפל בהם, לקצוץ עלים מצהיבים או כל טיפול, לא נדרש להשקות אותם (כך שהם גם חוסכים לכם מים) ולא פחות חשוב, הם אף פעם לא נובלים. בקיצור, מינימום מאמץ והשקעה ומקסימום יתרונות. 

לסיכום, שילוב של קיר ירוק מצמחייה מלאכותית הוא אחד הדרכים הטרנדיות והמרשימות לעצב את המרפסת שלכם. אתם תקבלו גינה ירוקה ומגוונת במרפסת, שלא תופסת יותר מדיי מקום, משרה אווירה מרגיעה ונינוחה, ונותנת טוייסט עיצובי מסקרן וטרנדי. 

×