משלוחים חינם בקנייה מעל 1,000 ₪

עיצוב מינימליסטי – 3 טיפים שיעזרו לכם לעשות את זה נכון!

שיתוף:

לעיצוב המינימליסטי יש (הרבה) מקום של כבוד בעולם העיצוב ובשנים האחרונות הטרנד המבורך כבש גם את הרשתות החברתיות, האצבע מפסיקה לגלול למראה התמונות המהממות של בתים בעיצוב אלגנטי, נקי, מדויק ועם זאת, חמים וכובש.
אנשים רבים מחליטים לחיות ביותר פשטות, מוותרים על העומס ובוחרים בעיצוב נקי לבתים שלהם.
במאמר הבא נרחיב מעט על הנושא (בכל זאת, מינימליסטי, לא?) ונשתף איתכם 3 טיפים שיעזרו לכם להפוך גם את הממלכה שלכם למינימילסטית ומהממת, ובאותה נשימה, ביתית וחמה.

3 טיפים לעיצוב מינימליסטי מושלם

לעיצוב המינימליסטי הרבה יתרונות, ביניהם: בריאות טובה יותר, מראה אלגנטי ונעים יותר, חיסכון בכסף והכי כיף – הרבה יותר קל לנקות בית בעיצוב מינימלי!

אם גם אתם בוהים בתמונות העיצוב המינימליסטי, ואולי כבר מזמן חולמים על זה ולא מאמינים שבאמת אפשר, כי מה תעשו עם כל החפצים שלכם? ובכלל איך תוכלו להפוך את הבית ה”ביתי” שלכם לבית מינימליסטי אבל עדיין חמים ומזמין?

הנה 3 טיפים שיעזרו לכם להוציא את המיותר ולהכניס את הסטייל המינימליסטי המהמם לבית ולחיים שלכם:

#1 – רהיטים פונקציונאלים

אומרים שמרחב פנוי ונעים נותן מנוחה לעיניים ומרגיע גם את הנפש.

בתים מינימליסטים הם ההיפך המוחלט מעמוסים ולכן צריך לעשות סלקציה ולהחליט איזה רהיטים ישארו בבית, וכאן כדאי לחשוב בצורה מועילה. 

רהיטים עם אחסון נסתר מושלמים למטרה והם המפתח לבית מינימליסטי. הם מאפשרים לחפצים שאנחנו לא זקוקים להם ביומיום להישמר ולהיות זמינים ברגע המתאים.
ספסלים והדומים עם אחסון משתלבים בעיצוב הבית בהרמוניה, הם משמשים כשולחנות צד או משענות לרגליים ומספקים אפשרויות ישיבה מצוינות נוספות. ניתן להכניס בהם בקלות פריטים כמו שמיכות שלא צריכות להיות על הספות בסלון כל הזמן ויוצרות המון בלאגן.

 

קונסולות שיש בהן גם אחסון וגם יכולות לשמש כשולחן יפהפה לכניסה לבית או בסלון, גם הן תוספת אחסונית עיצובית רבת ערך.

הרעיון ברור, כל פריט שיכול גם לאחסן וגם פונקציונלי לשימוש במרחב וכמובן מתאים לעיצוב אלגנטי ונקי, עובר.
כמובן שצריך גם לשמור על המרחב פנוי ונעים ולא להעמיס פריטים, גם אם הם ‘נכונים’.

#2 – הכניסו ירוק וטבע לבית

העיצוב המינימליסטי אוהב צמחים, זו כמובן עובדה שתשמח רבים מכם, כי זה מאפשר להשאיר את בני הטיפוחים הירוקים שלכם בבית.

צמחים זאת דרך מעולה להכניס אלמנטים עיצוביים יפים לבית מבלי להוסיף עוד רהיטים או אביזרים שיכולים לפגוע במינימליזם וכשמשלבים צמחים בעיצוב המינימליסטי כדאי להקפיד גם בבחירת הצמחים והעציצים על המראה הנקי והאלגנטי.
מעצבים רבים ממליצים לשלב בעיצוב עציצים מלאכותיים גבוהים כמו עצי דקל בפינות נקיות או עציצים מלאכותיים קטנים על מדפים או שידות, משום שכך העיצוב היפה והנקי נשמר בדיוק כמו שתיכננתם אותו.
מעבר לכך, הצמחים המלאכותיים הם כל כך יפים ואיכותיים שהם נראים אמיתיים (גם מקרוב!) ומכניסים את האווירה הטבעית בצורה מושלמת. 

מומחים בתחום אומרים שאלמנטים טבעיים הם חובה בחללים עם עיצוב מינימליסטי, ושחשוב לכלול צמחים יפים עם עציצים מעוצבים ואלגנטים, כי הם תמיד מוסיפים יופי ויוצרים אווירה מרוממת וטובה.

#3 – נקו את העומס

הפחתת העומס היא כמובן צעד חשוב לאלה שרוצים לאמץ את עיצוב הפנים המינימליסטי.
זה הזמן לשחרר דברים שאתם כבר לא צריכים או לא רוצים.
כשאתם רוצים את ההקלה של המינימליזם, צריך להיפרד מבגדים, כלים, מקורות בלאגן נסתרים וחשופים ופשוט לעשות סלקציה. מה שצריך ורוצים, להשאיר ולאחסן בצורה נוחה ונסתרת ומה שלא בשימוש או לא רוצים יותר, נפרדים.
אם לדוגמא לא לבשתם בגד בשנה האחרונה (שלא לדבר על יותר מזה), קרוב לוודאי שלא תלבשו אותו שוב ואפשר להעביר אותו הלאה בלב שלם. 

זה תמיד בסדר להתחיל לאט ובהדרגה כשמתחילים לשחרר, לפעמים הפרידה קשה, אבל אחרי שכבר הפנמתם מה מיותר ואת הסבירות הנמוכה לשימוש, קל יותר להיפרד.

דבר חשוב לומר הוא שכשמשחררים, משתחררים! ההקלה העצומה שמגיעה אחרי, שווה כל קושי. יש תחושה של הישג וכמובן שניתן לתרום את כל הפריטים המשוחררים, וכשעושים טוב לאחרים ההרגשה באמת נפלאה.

לסיכום

כמו בכל פרויקט עיצובי, כמעט אף חלל לא יהפוך להרמוני מיד, הפיכת הבית למינימליסטי לא חייבת לקרות בין לילה, כדאי לחשוב על זה יותר כעל תהליך. כשמתעייפים או מאבדים תקווה החזירו את עצמכם לתמונות היפהפיות ברשת, הזכירו לעצמכם את המטרה וקחו השראה.
אם תאמצו לאט לאט כל אחד מהצעדים שהזכרנו, יום אחד זה פשוט יקרה והתוצאה תהיה מהממת ומהנה במיוחד.

אם אתם מעוניינים לבחור עציצים מלאכותיים יפהפיים שישלימו את המראה האלגנטי והמינימליסטי בבית שלכם, אתם מוזמנים להציץ בקולקציה המקסימה והאיכותית שלנו ולבחור צמחים מלאכותיים לסלון או למרפסת שיתאימו לעיצוב שלכם בול.

 

×