משלוחים חינם בקנייה מעל 1,000 ₪

עיצוב סלון מודרני – ככה עושים את זה עם סטייל

שיתוף:

העיצוב המודרני סוחף את כל העוסקים בשיפוץ וחידוש הבית. זוהי נוסחת קסם עיצובית שהצליחה להכניס לבתים פרטיים פשטות כובשת. איך מכניסים את הסטייל המדהים הזה הביתה? האמת שזה די פשוט, הבאנו את רשימת הכללים המובילים שינחו אתכם בבטחה למטרה: סלון בעיצוב מודרני יפהפה. בואו נצא לדרך!

עיצוב סלון מודרני – הכללים

פשטות

מינימליזם ומודרניזם הם זוג משמיים. כשאתם בוחרים את הפריטים לעיצוב פנים הבית, הקפידו על בחירת אלמנטים פשוטים. לדוגמה אם הרהיטים שלכם הם בסגנון ספציפי ומיוחד, שטיח ניטרלי בצבע הקיר יכניס לחלל את הפשטות הנדרשת. 

מרחבים פתוחים

הייחוד המאפיין והבולט של העיצוב המודרני הוא המרחב הפתוח, כלומר רואים את הרצפה והרבה ממנה. הסרת קירות שמפרידים בין חללים משותפים, תכניס אור טבעי ותיצור מרחב פתוח ונעים.
את הרהיטים ממקמים בנקודות מרכזיות ומה שביניהן הוא חלל פתוח ומרווח. הבית המודרני בנוי לחוויה משפחתית, כך גם כשהילדים משחקים, הארוחה מתבשלת והמיילים נשלחים ומתקבלים, כולם עדיין ביחד.

ניגודיות 

טריק ידוע של מעצבים מודרנים הוא שימוש בצבעים מנוגדים. לדוגמה שילוב של עץ כהה עם הצבעים שחור ולבן או שילוב של צבעים ניטרלים כמו בז’ ולבן עם צבע חזק כמו סגול, התוצאה המתקבלת יוצרת אפקט מרשים שמחמיא לחלל. 

קווים ישרים וצורות גיאומטריות

רהיטים, טקסטיל ופריטי אומנות המעוצבים בקווים ישרים או באסימטריה מכוונת, מכניסים לעיצוב החלל חוקיות נועזת ששובה את הלב במראה היפהפה והעוצמתי שהיא יוצרת. קצוות חדים מדגישים את הזוויתיות המאפיינת את העיצוב המודרני.

גימורים וחומרים אלגנטיים

חומרים כמו זכוכית, מתכת ופלדה נחשבים לחומרי חובה בעיצוב המודרני מאז שנולד, והיום בעידן האקולוגיה הצטרפו אליהם גם החומרים הטבעיים כמו עץ ובטון חשוף. מה שהופך את העיצוב למודרני הוא הבסיס של הקווים הפשוטים והנקיים והגימורים האלגנטיים, ועם השילוב של מגוון החומרים הללו, העיצוב מקבל עומק כובש.

עציצים

המטרה של הוספת צמחים לעיצוב המודרני היא להוסיף אלמנטים שיוצרים אווירה טובה לחלל מבלי ליצור עומס. כשאתם מתבוננים על החלל בתשומת לב, תוכלו לראות אם יש נקודות חלשות כמו פינה ריקה מדי או פינה מעוצבת שנראית חסרת מטרה, עציצים יפתרו את הבעיה ויוסיפו חמימות ונקודות יפהפיות של צבע.

הצמחים שמשתלבים בעיצוב המודרני בהרמוניה נפלאה הם או צמחים גדולים ומרשימים או צמחים קטנטנים, מה שגם תורם להכנסת אלמנט הניגודיות וההדגשה.

צמחים גבוהים

לצמחים גבוהים יש נוכחות, הם מושלמים עבור עיצוב פנים מודרני. כשאתם רוצים להדגיש חלק מסוים בעיצוב מבלי להעמיס, עציץ בעיצוב מודרני עם צמח גבוה בעל מראה נקי, יהפוך את הפינה לבעלת ערך אסתטי מקסים. עציצים מלאכותיים גבוהים יכולים להתאים במיוחד מכיוון שאתם יכולים לבחור את המראה המחמיא לעיצוב החלל והוא יישאר לתמיד בדיוק כפי שבחרתם, שלא לדבר על מינימום תחזוקה ונראות טבעית מושלמת (גם מקרוב!). 

צמחים קטנים

הצמחים הקטנים יכולים להוסיף לאווירה בנגיעה קטנטנה של צבע, ולהאיר פינות קטנות או חשוכות. גם כאן הנחת עציץ קטן מלאכותי בפינה נידחת יכניס את הדגש המחמיא החסר, במינימום מרחב.  

פחות זה תמיד יותר

זהו כלל חשוב, היפטרו מהעומס והתרכזו בדברים החיוניים. כשעיצוב הפנים עובד בהרמוניה עם הקווים האדריכליים, התוצאה המתקבלת מדהימה ביופיה ועם זאת חמימה ונעימה. 

לסיכום

כשאתם עובדים על עיצוב הבית שלכם, זיכרו את הכללים האלה, כל אחד מהם יעזור לכם להגשים את החלומות הכי מודרניים שלכם. 

מעצבים רבים אוהבים להכניס את הצמחיה המלאכותית האיכותית שלנו לבתים בעיצוב מודרני, הצמחים נראים אמיתיים לגמרי והם מכניסים את כל היתרונות של הירוק המופלא אל תוך הבית, בנגיעות פשוטות ונקיות. אם יש לכם התלבטות בנוגע לשילוב עציצים בבית המעוצב שלכם, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בטלפון 077-9995330 או במייל ונשמח לעמוד לרשותכם!

×