משלוחים חינם בקנייה מעל 1,000 ₪

עץ דקל לבית – למה חשוב לשים לב

שיתוף:

עצי דקל מלאכותיים הפכו פופולריים יותר ויותר כאלמנטים דקורטיביים במקומות פנימיים וחיצונים כאחד.
בעוד השקעה בעץ דקל אמיתי יכולה להסתכם ב”כאב ראש” הנובע מתחזוקה שוטפת, נראה שאנשים רבים בוחרים בעץ דקל מלאכותי כאלמנט דקורטיבי נצחי לבית שלהם.
עצי דקל מעניקים אווירה ייחודית וטרופית בכל חלל שבו הם נמצאים, ואצלנו ב”גרדן מרקט” תוכלו למצוא עצי דקל מלאכותיים באיכות הגבוהה ביותר.
עץ דקל לבית – למה חשוב לשים לב?

עץ דקל לבית ב”גרדן מרקט”

אנו מציעים מגוון של צמחים מלאכותיים לבית, ומחזיקים במעל 25 שנות ניסיון בתחום הגינון והעיצוב.
בין הצמחים שלנו תוכלו למצוא גם עץ דקל לבית, המתאפיין בגובה, עוצמה ואטרקטיביות.
עץ דקל מזוהה עם אווירה טרופית, ויהווה אלמנט דקורטיבי משמעותי בכל פינה שבו תציבו אותו.
בעוד עץ דקל אמיתי עלול לנבול ולדהות, ומצריך טיפול קפדני כדי למנוע לכלוך בבית, עץ דקל מלאכותי אינו מצריך מכם שום השקעה פרט לתחזוקה מינימלית.
בזכות היתרונות הללו, עץ הדקל שלנו הוא אחד העצים הנמכרים ביותר בחנות הדיגיטלית ובאולם התצוגה שלנו.

עץ דקל לבית
עץ דקל לבית

עץ דקל לבית – למה חשוב לשים לב?

שוקלים לרכוש עץ דקל לבית? אספנו עבורכם מספר שיקולים שחשוב לקחת בחשבון לפני הקנייה:

איכות החומרים: אחד ההיבטים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בעת ​​רכישת עץ דקל מלאכותי הוא איכות החומרים המשמשים לייצורו. אנו ב”גרדן מרקט” מקפידים לייבוא צמחים מלאכותיים מהאיכות הגבוהה ביותר, וזה מבטיח לכם עמידות לאורך שנים רבות.
החומרים שמהם עשוי עץ הדקל שלנו לא רק מעניקים מראה אותנטי, אלא גם בעלי עמידות גבוהה יחסית בפני בלאי, קרינת UV, ומפגעים אחרים.

מראה מציאותי: אנו מבינים שכל מטרת ההשקעה שלכם בעץ דקל מלאכותי היא ליצור סביבה מציאותית וטבעית למראה. אצלנו תוכלו למצוא צמחייה מלאכותית המוקפדת עד הפרטים הקטנים ביותר, מה שמבטיח לכם אווירה טרופית אמיתית בסלון ובכל חלל אחר שבו תבחרו להציב את עץ הדקל שלכם. 

גודל ומיקום: עץ הדקל שלנו הוא גבוה ומתנשא לגובה של 2 מטרים בערך. קחו בחשבון את גודל החלל שבו אתם מתכננים למקם את עץ הדקל המלאכותי, ואנו ממליצים אף למדוד את האזור לפני רכישת העץ כדי להימנע מאשליות שיכולות להיווצר בעת הערכה חזותית של המיקום.  

אפקט דקורטיבי: הבינו היכן אתם מתכוונים להניח את עץ הדקל, וכיצד אתם מעוניינים שהוא ישלים את האפקט החזותי של המקום.
לא כל סוג עץ מתאים לכל מקום, ולכן חשוב להתאים אותו מבחינת הצבעים והצורה, ואף ניתן להשתמש בתוכנות של הדמייה מלאכותית במידת הצורך.
עם מעל 25 שנות ניסיון בתחום הגינון, הצוות שלנו זמין עבורכם לייעוץ ועזרה!

מחיר ותקציב: השיקול האחרון שעליו אתם רוצים לשים דגש לפני קניית עץ דקל לבית הוא כמובן עניין התקציב והמחיר. בעת שיקול זה חשוב להביא בחשבון גם את עניין האיכות, מכיוון שהיא עשוייה לקבוע אם עשיתם החלטה נכונה לטווח הרחוק.
בחרו עץ דקל המתאים לתקציב שלכם, ויחד עם זאת קחו בחשבון את איכות העץ, מכיוון שלעתים בחירת מוצר זול עלולה לא להשתלם בטווח הרחוק.

גרדן מרקט E65A7973
E65A7973 גרדן מרקט

כיצד נמקם את עץ הדקל שלנו בצורה הטובה ביותר?

הצבת עץ דקל מלאכותי בבית דורשת מחשבה ושיקול דעת, כדי להבטיח שהוא שומר על מראה טבעי ומשפר את האסתטיקה הכללית של החלל. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם למקם את עץ הדקל שלכם בצורה נכונה:

המיקום הנכון: בחרו נקודה בבית המאפשרת לעץ הדקל להיות מוקד משיכה המשלים את העיצוב הכללי.
אנו ממליצים על איזורים ליד חלונות, פינות או חללים ריקים שצריכים מגע של ירוק.

התאורה המתאימה: עצי דקל דורשים תאורה מספקת כדי לשמור על המראה התוסס שלהם, ומכיוון שעץ מלאכותי אינו רגיש לאור השמש – האפשרויות שלכם בלתי מוגבלות. הניחו את העץ באזור מואר היטב בתאורת שמש טבעית, או השתמשו בתאורה מלאכותית כדי להעצים את יופיו בלילה.

איזון ויזואלי: הקפידו על איזון בין עץ הדקל המלאכותי לאלמנטים אחרים בחדר. אם העץ ממוקם בפינה, כדאי להוסיף רהיט משלים או יצירות אמנות בקרבת מקום כדי ליצור מראה מגובש ומרתק. יחד עם זאת הקפידו לא להעמיס פריטים מסביב לעץ, כדי לשמור עליו כמוקד משיכה עיקרי.

×