משלוחים חינם בקנייה מעל 1,000 ₪

עץ זית מלאכותי

שיתוף:

אם יש משהו שלמדנו בשנים האחרונות הוא לטפל ולגדל צמחים ועציצים בבית, במרפסת ובגינה. אך עד כמה שהטרנד הזה סוחף אחריו רבים, עדיין אפשר למצוא ( ודי בקלות יש לומר ) אנשים רבים המעדיפים צמחייה מלאכותית.

יתרונות לעיצוב הבית צמחייה מלאכותית

אבל מה כל כך כיף בצמחייה מלאכותית? מה הפך אותה לכל כך נחשקת בבתים רבים ברחבי הארץ? התשובה פשוטה. צמחייה מלאכותית היא פרקטית, יפה, קלה לתחזוק ובעיקר בעלת יתרונות רבים:

  1. עציצים ופרחים מלאכותיים נראים ממש כמו פרחים אמיתיים.
  2. עציצים ופרחים מלאכותיים אף פעם לא נובלים. הם לא צריכים מים. כבר לא צריך לזכור מתי היתה הפעם האחרונה שהם קיבלו מים ובטח שלא לדאוג אם הם הושקו מעט מדי או יותר מדי. הם עשויים מחומרים עמידים בפני נזקי הזמן, כך שצמח מלאכותי שקניתם היום יראה כמו חדש גם בעוד 10 שנים.
  3. עציצים ופרחים מלאכותיים מוסיפים לבית צבע ויופי בכל עונה. הבית שלכם יהיה ירוק ופורח גם אם בחוץ הרוח משתוללת, העצים עערומים והעננים אפורים.
  4. עציצים ופרחים מלאכותיים קלים מאוד לניקוי. מטלית לחה תעשה את כל ההבדל. אגב, גם אם תוסיפו מעט סבון לא תרעילו את העציצים והפרחים ולא תיגרמו להם נזק.
  5. לעציצים ופרחים מלאכותיים יש את המראה המושלם, כי הם חסינים בפני מחלות ומזיקים.
  6. עציצים ופרחים מלאכותיים יכולים לעמוד בכל פינה בחדר או במרפסת, גם אם היא חשוכה מדי או מוארת מדי.

רב האנשים שמעדיפים צמחייה מלאכותית בוחרים להוסיף לבית, למשרד או לקליניקה עצי במבוק, עשבים, פרחי ציפור גן העדן, עציץ מונסטרה, סוקולנטים וחלקם אפילו בוחרים בחירה מקורית במיוחד – עץ זית מלאכותי.

עץ זית מלאכותי 

ולמה לבחור דווקא בעץ זית מלאכותי?

עבור אנשים רבים העץ הזית מהווה סמל לשלום, לתקווה, לאושר ולשמחת חיים. כשהם בוחרים להוסיף לבית או למשרד עץ זית מלאכותי, הם מאמינים שתכונות סימבוליות אלה ילוו אותם לאורך כל שעות היום ויתרמו לאווירה שקטה, שלווה ורגועה.

אחרים בוחרים בו בגלל המראה היוקרתי, הקשר המיסטי לסיפור נוח והמבול ואולי הם בוחרים בו כי יש לו עלים מיוחדים במיוחד ( ירוקים בחלקם העליון אך כסופים בחלקם התחתון ). משהו במראה ובנוכחות של עץ זית מלאכותי יהפכו כל חלל וכל חדר למרשים יותר.

הסיבה השלישית לבחירת עץ זית מלאכותי היא שעץ כזה לא גורם להופעת סימני אלרגיה. בניגוד לעץ זית טבעי אשר פריחתו גורם לאלרגיה הבאה לידי ביטוי בנזלת וקשיי נשימה.

  

עץ זית מלאכותי באתר גרדן מרקט

באתר שלנו תוכלו לבחור בין שני סוגים של עץ זית מלאכותי שיתאימו לבית, למשרד, למרפאה ואפילו ללובי של הבניין:

  1. עץ זית מעוצב מלאכותי בכד קוני רויאל בצבע שחור. הכד מכיל חלוקי נחל לבנים לחיפוי ( גובה העץ 185 ס”מ, רוחב העציץ 80 ס”מ ).
  2. עץ זית מעוצב מלאכותי ללא כד. תוכלו לשלב את העץ בכדים מעוצבים, אדניות וסלי קש ( גובה העץ 170 ס”מ, רוחב העציץ 70 ס”מ ).

5 דרכים להוסיף טאצ' ירוק לסלון עם צמחייה מלאכותית גרדן מרקט זית בכד דגם 201 scaled

גרדן מרקט – הבחירה הנכונה לבית שלכם

יש לכם עציץ למרפסת חשוכה?

אפילו את קקטוס הצלחתי להרוג. אולי יש לכם צמח שחי לנצח?

מתי יהיו לכם צמחים שלא צריך להשקות?

אני חייב להכניס קצת צמחייה הביתה אבל אין לי זמן לטפל בה!

כשהלקוחות ב”משתלת אייל” חזרו על המשפטים האלה שוב ושוב ושוב, הבינו בהנהלה שצריך לתת להם מענה ולכן הקימו את “גרדן מרקט” – חנות אינטרנטית המתמחה הצמחייה מלאכותית.

החנות נועדה לתת מענה לכל הלקוחות שרוצים לשלב בבית או בעבודה צמחייה ירוקה ופורחת, אבל הם לא רוצים את כאב הראש הכרוך בטיפול בה.

עם השנים הפכה גרדן מרקט לחברה המתמחה ביבוא צמחים מלאכותיים תוך התאמה מושלמת למגוון רחב של אדניות ועציצים. עץ זית מעוצב מלאכותי הוא רק דוגמא אחת משלל העציצים, הפרחים, הסוקונטים והעצים המלאכותיים שתוכלו לרכוש באתר.

כל עציץ וצמח, כל אדנית וכד בגרדן מרקט נבחרו בקפידה יתרה על מנת לספק לכם את הצמחייה הכי יפה, הכי ירוקה והכי קרובה לטבע.

×