משלוחים חינם בקנייה מעל 1,000 ₪

יופי ללא דופי – העוצמה האמיתית של פרחים מלאכותיים

שיתוף:

הדרך הטובה ביותר לבטא אהבה, הערכה, תודה ושמחה היא פרחים! כשאנחנו מקבלים זר פרחים או עציץ פורח אנחנו מרגישים אהובים, חשובים ומוערכים, וההרגשה פשוט נפלאה. 
אז נכון, כולנו אוהבים לקבל זר פרחים טרי וריחני, אבל פרחים טבעיים דורשים תחזוקה גבוהה, הם נובלים אחרי זמן קצר ולא פחות חשוב זה המחיר הלא זול שלהם. אלו רק חלק מהסיבות שגורמות לרבים להכניס את הפרחים המלאכותיים לחיים, ובגדול. 

השילוב של האיכות המדהימה שניתן להשיג היום, התחושה שהם מעניקים, היופי שלהם והיוקרה שהם משדרים, הפכו את הפרחים המלאכותיים לאלמנט עיצובי מנצח באירועים, בבתי מלון יוקרתיים וכמובן בעיצוב הבית והמשרד.
אנחנו משוחדים כמובן, אבל גם יודעים עד כמה המעצבים אוהבים את הפרחים המלאכותיים שלנו, אז החלטנו להעמיק בנושא, ולהציג את היופי שנמצא גם בחיקוי. 

כל הסיבות לשילוב פרחים מלאכותיים בסביבה שלכם:

חיים ארוכים

פרחים בבית מכניסים חום וטאצ’ עיצובי טבעי, בזכותם הבית נראה ומרגיש מטופח. גם במשרד, הפרחים מעניקים קבלת פנים מיוחדת ומרשימה לכל הבאים, יוצרים תחושה יוקרתית, ומכניסים למשרד סטייל שקשה להשיג בדרכים אחרות. 

אתם אוהבים את ההשפעה שלהם, ובכל זאת מעדיפים להימנע בגלל הטירחה שסביב הפרחים הטבעיים, זו תופעה מוכרת. אבל היום לא צריכים לוותר על ההנאה מהנוכחות של פרחים, אפשר לשלב בעיצוב שלכם זר פרחים שיחזיק ויחזיק… זר פרחים מלאכותי יכול להכניס רעננות, יופי ואווירה טובה, ממש כמו זר אמיתי, אבל גם להישאר חלק מהחיים שלכם לתקופה ארוכה.

פרחים סינתטיים הם עמידים וימשיכו לפרוח בשיאם בכל עונות השנה ולהיות חלק מהעיצוב שבחרתם, למשך זמן רב, והאיכותיים שבהם יכולים לשרוד בקלות גם בתנאי חוץ.

פרח עם אופי

פרחים מלאכותיים איכותיים נראים תמיד כאילו מישהו הנציח את הפרח ברגע השיא שלו וכך הוא נשאר, לכן הם יפהפיים. לכל פרח יש נוכחות ואמירה ייחודית, סחלבים מכניסים אווירה של יוקרתיות אלגנטית, ורדים מחממים את האווירה ומכניסים רכות גם לעיצוב הכי מודרני, הפרחים משתלבים בעיצוב ומשפיעים על התחושה הכללית בחלל. 

 פרחים מלאכותיים לבנים אדנית פרחים מלאכותיים

ידידותיים לסביבה

פרחים טבעיים דורשים החלפת מים כדי שישמרו, הם עלולים להכיל חומרי הדברה רעילים, אבל הם מתכלים בקלות וההשפעה שלהם על איכות הסביבה קשורה בעיקר לתנאי הגידול שלהם. 

תהליך הייצור של פרחים מלאכותיים עלול לפגוע בסביבה בעיקר בשל הצורך בהפעלת מנועים, אולם העמידות שלהם מנצחת ויחד עם התרומה החיובית שלהם, הם הופכים למוצר ידידותי לסביבה שתורם לצריכה מופחתת ולאנשים שמחים ורגועים יותר.

פרחים סינתטיים ניתנים גם להעברה או מכירה, כך, כשהם כבר לא משרתים את המטרה, הם יכולים למצוא את ייעודם החדש במקום אחר.

תחזוקה מינימלית

הכנסתם פרחים מלאכותיים לבית או למשרד? הדבר היחיד שתצטרכו לעשות מעכשיו זה לנקות אותם מדי פעם כדי לשמור עליהם בשיאם, וזהו. נשאר רק ליהנות מהתרומה שלהם לחיים ולסביבה שלכם.

ללא אבקה, ללא אלרגיות

פרחים מלאכותיים לעולם לא ייצרו תגובה אלרגית. האבקנים של הפרחים הטבעיים עלולים לגרום לתגובה אלרגית אצל אנשים בעלי רגישות. לכן בחללים בהם אתם צפויים לארח, רצוי להימנע משימוש בפרחים טבעיים בכמות גדולה ולשלב בעיצוב שלכם פרחים מזוייפים, כך תמנעו מרגעים מביכים ואי נעימויות. 

קסם הניחוח! מה? 

זה שלפרחים סינתטיים אין את הריח המשכר של פרחים טבעיים, זו עובדה. אבל אבל אנחנו מכירים מעצבים שיודעים להפוך את החסרון הזה ליתרון וכשהם מעצבים אווירה, הם חושבים גם על עיצוב הריח בחלל ודואגים לדרכים שיפיצו ריח שיוצר תחושה מרגיעה ונעימה. 

יש מעצבים שיציבו מפיצי ריח במקומות שונים בחלל, יש כאלה שמתיזים בושם עם ריח טבעי על הפרחים המלאכותיים, מה שמעניק עומק נוסף לתרומה שלהם לחלל, ויש כאלה שפשוט משלבים פרחי חיקוי עם פרחים טבעיים, ואז החלל מרוויח גם פרחים מלאכותיים יפהפיים כחלק מהעיצוב, וגם את הרעננות, הריח והקסם של פרחים טבעיים. 

סחלב מלאכותי קטן זר ורדים מלאכותי 

מה לגבי המחיר? כמה עולים פרחים מלאכותיים?

המשתנים שמשפיעים על המחיר זו כמובן האיכות, החומר והכמות. פרחים מפלסטיק הם בדרך כלל זולים יותר מפרחי משי, אבל ישנם גם עיבודים חדשים חכמים שמסווים היטב את החומר הסינתטי ונראים ממש כמו המקור. אנחנו ב’גרדן מרקט‘ מקפידים על האיכות, אנחנו רוצים שתיהנו מהפרחים שלכם במלוא מובן המילה, מהעיצוב שלהם, ההשפעה שלהם וכמובן מהעמידות שלהם. הפרחים שלנו כל כך איכותיים שהם נראים ממש כמו פריחה אמיתית והם בעלי נוכחות שתתאים גם לחלל היוקרתי ביותר. 

העלויות נעות בין 28 ש”ח לזר ורדים שיכול לפאר את הכניסה לבית או למשרד שלכם, 69 ש”ח לסחלב בכד שיוסיף יופי יוקרתי לכל פינה שבה תבחרו לשים אותו, קיר ירוק עם פרחים לבנים בגודל של מטר על מטר שיוצר אלמנט עיצובי מהמם בחלל, יעלה לכם 459 ש”ח, ועשבוני פאמפס חומים שמתאימים לכדי רצפה יעלו לכם 29 ש”ח.

לסיכום

פרחים מכניסים לחיינו הרבה יופי והרגשה טובה, השילוב של פרחים מלאכותיים בעיצוב הבית או המשרד הופך את החלל למזמין, מטופח חמים ויוקרתי. פרחים סינתטיים ישתלבו בצורה מושלמת גם בחדרי שינה, חדרי אמבטיה, שירותים וכמובן בסלון, במטבח ובמבואת הכניסה.

אתם מוזמנים להתרשם מהפרחים והצמחים היפהפיים שלנו וליהנות.

×