משלוחים חינם בקנייה מעל 1,000 ₪

צמחיה מלאכותית יוקרתית

שיתוף:

עיצוב יוקרתי מעורר אצלנו רגש, הוא יוצר חוויה שכל החושים מעורבים בה. 

צמחיה מלאכותית יוקרתית הפכה לאלמנט שמעצבים רבים אוהבים לשלב בעיצוב פנים כדי להרשים ולהכניס אווירה טבעית, חמימה וחיה. איך עובד השילוב בין צמחים מלאכותיים ועיצוב? 

במאמר הבא נדבר על האיכות שצמחיה מלאכותית תורמת לעיצוב יוקרתי.

מה הקשר בין צמחיה מלאכותית לעיצוב יוקרתי?

דבר בולט שאנחנו מרגישים כשאנחנו פוגשים עיצוב יוקרתי הוא שכל פריט שנמצא שם נבחר עם הרבה מחשבה וכוונה, כמעט כמו במוזיאון או גלריה, אבל האווירה שונה לגמרי, היא חיה ומזמינה, מאוד. 

כשכל פריט נבחר בפינצטה, האיכות והאווירה שכל אחד מהם מעניק, חשובה. 

המגוון העצום והסגנונות היפהפיים, יחד עם האיכות הבלתי מתפשרת הקיימת היום בצמחים מלאכותיים, הופכת אותם למועמדים נפלאים שישתלבו בצורה מושלמת בעיצוב יוקרתי. מעטים האלמנטים העיצוביים שיכולים לתבל את החלל באווירת חום, רעננות וטבע יחד עם קלאסיות יוקרתית, וזה בדיוק מה שהצמחים המלאכותיים יודעים לעשות.

איך משלבים צמחיה מלאכותית יוקרתית בעיצוב?

כדי להכניס אווירה ותחושה של יוקרה צריך ליצור רושם אקסלוסיבי מהמם. מה שיוצר את האקסלוסיביות הזו 

זו ההרמוניה הכללית שנוצרת בשילוב האלמנטים בחלל. 

המעצבים אוהבים להשתמש בצמחיה מלאכותית כחלק מהעיצוב מכיוון שהצמחים יישארו בדיוק כפי שעיצבת אותם למשך זמן רב מאוד, ניתן לסמוך עליהם שימשיכו להחמיא לחלל ויתרמו את נוכחותם האסתטית והנעימה בכל יום.

בעיצובים יקרתיים המשלבים צמחיה מלאכותית יוקרתית נמצא קירות שלמים שמעוצבים בשימוש עם אותו צמח בכמות גדולה כמו קיר ירוק מצמחים נשפכים, תקרות עם אלמנטים עיצוביים בצמחים ירוקים, מסדרונות ארוכים לאורכם עומדים עצים מלאכותיים ויוצרים שדרה ירוקה ואווירה של טיול בטבע, ועוד ועוד. 

מה הופך צמחיה מלאכותית ליוקרתית? 

המעצבת נינה קמפבל אומרת שעציצים מלאכותיים שעשויים היטב, הם כמו פריטי אומנות, והיא משלבת אותם בעיצובים היוקרתיים שלה כדי להשלים את האווירה הייחודית והאלגנטית. היא מספרת שלמרות שלעציצים מלאכותיים יש מוניטין גרוע, יש להם הרבה יתרונות ותרומה מדהימה לכל חלל.

בתיק העבודות של קמפבל תוכלו למצוא עיצובים לבית המלוכה הבריטי וגם לביתו של המתופף האגדי של הביטלס, רינגו סטאר. אז מה יש לומר? נראה שאין שאלה לגבי הקשר לעיצוב יוקרתי.

ומה לגבי המוניטין הגרוע אתם שואלים? זה קשור לעבר. עד לא מזמן, צמחים מלאכותיים היו עשויים מפלסטיק קשיח, העיבודים היו גסים יותר והזיוף היה בולט מאוד בכל הפרטים ובנוכחות שלהם. כיום ישנם צמחים מלאכותיים שעשויים באיכות כל כך גבוהה עד שלפעמים תתקשו להבחין בין המוצר האמיתי למלאכותי, אפילו מקרוב! 

וזה לא הכל, היום תוכלו למצוא צמחים מלאכותיים שאפילו המגע שלהם מרגיש אמיתי והם גם עמידים בפני ההשפעה המזיקה של מזג האוויר וקרני השמש, כך שניתן לעצב איתם גם את הכניסה לבית או הגינה.

סטנדרט גבוה של איכות החומרים, עיצוב מדויק וייחודיות, אלה התכונות שהופכות את הצמחיה המלאכותית ליוקרתית. 

צמחיה מלאכותית שעשוייה באיכות מעולה, נשמרת ומחמיאה לעיצוב הבית או המשרד לאורך שנים ארוכות. הפינה שתעצבו עם צמחיה מלאכותית יוקרתית תישאר מהממת ותרשים את כל הבאים אליכם בכל יום ובכל עונה.

יוקרתי אבל לא בהכרח יקר – כמה עולים צמחים מלאכותיים יוקרתיים?!

טווח המחירים של צמחיה מלאכותית יוקרתית הוא מגוון מאוד, אבל בעיקר מפתיע. אלצנו ב’גרדן מרקט‘ תוכלו למצוא זר ורדים אקסלוסיבי בעלות של 28 ש”ח, עציץ נשפך יפהפה בעלות של 19 ש”ח, עציץ מלאכותי של מייפל אדום בעלות של 519 ש”ח, ועוד ועוד! אלה רק מעט דוגמאות מהמגוון המהמם והמחירים המצוינים שלנו.

חשוב לזכור שבסופו של דבר, העלות הראשונית היא לא היחידה שקובעת, גם אורך חיי הצמחים קובע. ואם תשוו את העלויות, הזמן והטרחה שיידרשו מכם על מנת לתחזק צמחים טבעיים, תגלו שההוצאה על הצמחים המלאכותיים, גם אם תקנו מהם בכמות גדולה, תהיה משתלמת מאוד.

עיצוב יוקרתי עם צמחים מלאכותיים

כפי שכבר ציינו, אחד האלמנטים החשובים ביותר בעיצוב יוקרתי זו איכות החומרים, המראה וההשפעה של האלמנט על האווירה. הצמחים המלאכותיים של ‘גרדן מרקט‘ יפהפיים, המגוון שלנו מציע צמחים גבוהים ומרשימים כמו עצי דקל מפוארים, שמשרים אווירה ייחודית ויוקרתית, בבתים ובמשרדים רבים. בקולקציה שלנו תוכלו למצוא גם עציצים קטנים שיכולים להכניס טאצ’ קסום לפינות ריקות וצמחים נשפכים מטריפים. 

החומרים מהם עשויים הצמחים המלאכותיים שלנו הם באיכות הגבוהה ביותר, הצמחים נראים אמיתיים לגמרי, הם עמידים במיוחד, גם מפני ההשפעה המזיקה של קרני השמש

מעצבים רבים מגיעים אלינו ובוחרים את הצמחים המלאכותיים שלנו כדי לשלב את הירוק הנפלא שלנו בעיצובים היוקרתיים שלהם. 

אנחנו מזמינים אתכם להכיר את הקולקציה שלנו ויודעים שאתם עומדים להתאהב. 

×