משלוחים חינם בקנייה מעל 1,000 ₪

ככה תעצבו חדר שינה מהמם ב-5 צעדים פשוטים

שיתוף:


אם הייתם יודעים שיש משהו שיכול לגרום לכם לישון טוב יותר, לקום בכל בוקר רעננים ושמחים לקראת עוד יום בחיים שלכם, בטח הייתם רוצים לדעת מה זה… ובכן, הסוד הוא בחדר השינה. ללכת לישון בחדר נעים ואסתטי – עוזר לקום בבוקר בהרגשה טובה.
אספנו חמישה טיפים שיעזרו לכם להוציא את המקסימום מהחדר הכי אינטימי בבית.

שלבו צבעים מרגיעים

לצבעים יש את היכולת להשפיע על הרגשות ועל מצב הרוח, ולכן הדבר הראשון והחשוב כשרוצים לעצב את חדר השינה, זה לבחור את משפחת הצבעים שתוביל אתכם בבחירות שלכם, ושתייצר בחדר את האווירה שאתם רוצים. לכל אחד יש צבע שנוגע בו יותר, משקף את הסגנון שלו, מרגיע אותו ואהוב עליו, זה הצבע שיכול להתאים כצבע הבסיס לעיצוב חדר השינה שלכם.

כשמחליטים על משפחת הצבעים לחדר, כדאי לבחור במספר צבעים (כארבעה) שמשתלבים בהרמוניה כמו גוונים שונים של אותו צבע ובנוסף, צבע אחד שונה, זו אחת הנוסחאות ליצירת עומק ועניין עיצובי.

מכיוון שחדר השינה צריך להיות מקום נעים ומרגיע מומלץ לבחור בצבעים ניטרליים ובגוונים בהירים של הצבע שבחרתם. צבעים שידועים בהשפעתם הטובה הם: צבעים טבעיים כמו גווני אדמה, ירוק מרווה, בז’, כחול, אפור וורוד.
למי שאוהב צבעים דומיננטיים וחזקים יותר, גם להם יש מקום בחדר השינה, תוכלו לשלב אותם בנגיעות קטנות יותר באלמנטים כמו כריות, יצירות האומנות שתתלו על הקיר ובפריטים דקורטיביים אחרים. 

צמחייה מינימלית בחדר שינה

בחרו תאורה בקפידה

לתאורה יש תפקיד חשוב בהשפעה על האווירה בחדר ועל איכות השינה שלכם. כדי לעצב את חדר החלומות שלכם כדאי לשלב סוגי תאורה שונים, אשר יחד משפיעים על תחושת מרחב מרווחת ונעימה, ומאפשרים להתאים את התאורה לכל רגע.

מומלץ להשקיע בתאורת חדר כללית חמה לא ישירה היוצרת אור רך, נעים ומחמיא יותר, תאורה עיצובית להדגשת אלמנטים בחדר כמו יצירות אומנות או קיר מיוחד, וכמובן למקם ליד המיטה מנורות קריאה שיאפשרו תאורה ממוקדת וחזקה. להתקנת דימר או מערכות תאורה חכמות המאפשרות שליטה בעוצמת התאורה יש ערך רב בחדר השינה באופן מיוחד, בעזרתם ניתן ליצור את האווירה המתאימה ללא מאמץ.

גוונו עם בדים וטקסטורות 

טקסטורות יכולות לשנות את החוויה: כשמשלבים חומרים שונים בעיצוב הם מוסיפים עומק, אופי ויוקרה.
חדר השינה שלנו הוא המקום שבו אנחנו רוצים להרגיש את החיבוק הביתי המכיל והמרגיע, ושילוב בדים רכים באלמנטים שונים בחדר, יכול לעזור לנו ליהנות מתחושת הנועם הזו.

בחרו מצעים איכותיים העשויים מסיבים טבעיים, כמו כותנה מצרית או פשתן, כדי להבטיח שינה נוחה. הקיפו את עצמכם בוילונות בשקיפויות שונות מבדים טבעיים והניחו על  המיטה שלכם שמיכות רכות וכריות קטיפה, כדי ליצור מפלט מזמין ונינוח.

הכניסו את מגעו של הטבע בבחירת חומרים טבעיים לרהיטים ואביזרים בחדר, ושלבו אותם עם ריפודים ושטיחים נעימים למגע כמו קטיפה ומשי.

ארגנו את החלל עם פתרונות אחסון

חדר שינה מאורגן ופונקציונלי תורם לסביבה רגועה יותר ונטולת מתחים. שלבו פתרונות אחסון חכמים כדי למנוע עומס ולהבטיח זרימה הרמונית בחלל האינטימי שלכם.

התאימו את מבנה הארון לצרכים שלכם עם מדפים מתכווננים, מגירות ומוטות תלייה כדי למקסם את קיבולת האחסון.
פריטי אחסון נועדו גם לתמוך באווירה, לכן בבחירת כל פריט שימו דגש על תרומתו לעיצוב ועל יכולת האחסון שלו. כך ארגון החפצים שלכם יהיה נוח וגם יכניס תוספת של יופי ואווירה לחלל שלכם.

צמחייה ירוקה בחדר שינה

הוסיפו את הטאצ’ האישי שלכם

האביזרים הפרטיים שלכם הם הגימור שיהפוך את חדר השינה לחדר הייחודי והאהוב שלכם. בחרו פריטים שאתם אוהבים לראות מול העיניים כמו תמונות של היקרים לכם, מזכרות מנסיעות ויצירות אומנות שנוגעות בכם באופן אישי ומשפיעות עליכם לטובה. שלבו אלמנטים מרגיעים ויפים כמו פרחים וצמחים מלאכותיים שיכניסו לחדר מגע של טבע ואנרגיה טובה, הם דורשים תחזוקה מינימלית ומציעים אפשרויות עיצוב אינסופיות. שלבו גדלים, צורות ומינים שונים למראה חמים, שופע, ודינמי. 

גם ריחות ממלאים תפקיד משמעותי בהשפעה על מצב הרוח ואיכות השינה שלכם. השתמשו במפיצי שמנים אתריים או נרות ריחניים עם ניחוחות מרגיעים כמו לבנדר, ברגמוט, יסמין, ורד או וניל כדי לשפר את היכולת שלכם להרפות ולהירגע. 

צאו להרפתקה עיצובית

זה חדר השינה שלכם, המפלט האישי הפרטי שלכם, מותר לכם להיות יצירתיים ולהתלהב בדרך. אל תהססו להתנסות ברעיונות עיצוב מיוחדים, לקבל השראה ממקורות שונים וגם להתייעץ עם אנשי מקצוע במידת הצורך. אחרי הכל, עיצוב חדר השינה החלומי שלכם הוא מסע של ביטוי עצמי וגילוי. 

תיהנו מהתהליך, ובסופו תוכלו להתענג על הנוחות של חדר השינה המעוצב, היפה והפרטי שלכם.

×