משלוחים חינם בקנייה מעל 1,000 ₪

צמחייה מלאכותית עמידה בשמש – יש דבר כזה?

שיתוף:

לשילוב של צמחים בבית יש השפעה כל כך טובה עלינו, הם מרגיעים ומשמחים, הם מוסיפים צבע וחיים לבית והם יוצרים אווירה חמימה בריאה ומחבקת. צמחים מלאכותיים מעניקים את כל אלה מבלי לדרוש כמעט כלום. אבל מה אם אנחנו רוצים את כל הטוב הזה גם במרפסת או בחצר? האם ניתן להשאיר את הצמחייה המלאכותית שלנו בשמש?

במאמר הבא נציג את סוגי הצמחים המלאכותיים העמידים בשמש וניתן לכם כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור נכון.

צמחים מלאכותיים עמידים בשמש – הסוגים

ישנם מספר גורמים שישפיעו על היכולת של הצמח המלאכותי לשרוד את אור וחום השמש בכבוד. זה תלוי באיכות הצמח, במידת החשיפה שלו לאור ובתנאי מזג האוויר שבהם הוא נמצא.
בסוגי הצמחים המלאכותיים המתאימים לשימוש חוץ נמצא שלושה סוגים: צמחים העמידים בפני פגעי מזג האוויר, צמחים עם ציפוי הגנה מפני קרני UV, וצמחים עמידים בפני קרינת UV. 

צמחים מלאכותיים עמידים בפני מזג אוויר

צמחים אלה עשויים מחומרים שהופכים אותם לחזקים ועמידים במיוחד, כך שיוכלו לעמוד בתנאי מזג אוויר קיצוניים ושינויי טמפרטורות. 
אולם, צמחים אלה לא בהכרח ישרדו את נזקי השמש באופן מתמשך. אם אין לצמח הגנת UV, הקרניים האכזריות של השמש יגרמו לצמחים האלה לדהות, להישבר או אפילו לקמול, ממש כמו צמחים אמיתיים.
כדי שהצמחים שלכם יחמיאו לעיצוב הגינה או המרפסת שלכם, בתנאי מזג האוויר הישראלי השימשי והחם, כדאי לדאוג שתהיה להם הגנת UV.

צמחים מלאכותיים עם ציפוי UV

אלה צמחים המרוססים בתרסיס הגנה מקרני ה-UV. צמחים אלה ישארו עמידים בשמש כל עוד תרססו אותם אחת ל-6 חודשים לערך. 
לצמחים אלה יש מספר חסרונות: על מנת לכסות את כל שטח הצמח בצורה יסודית נדרשת כמות נדיבה של ספריי וכן יתכן שגם אם תקפידו לרסס את הצמח תמיד בזמן, תצליחו להאט את תהליך הדהייה, אבל הוא בלתי נמנע. 

צמחים מלאכותיים עם UV פנימי 

אלו הצמחים העמידים ביותר והמתאימים ביותר לתנאי חוץ. צמחים אלה תוכננו מלכתחילה לעמוד בתנאי השמש הקשים ולשרוד את החום והקרינה מבלי לאבד אף טיפה מיופיים, הדרם וצבעם.
החומרים החכמים מהם הם עשויים מכילים הגנת UV מובנית, זה הופך אותם לעמידים במיוחד. הם לא דוהים ולא נסדקים, הם שומרים על פיגמנט הצבע שלהם רענן וטרי והם ישמרו על יופיים בגינה או במרפסת שלכם במשך שנים ארוכות.

טיפים לבחירה נכונה

אז מה חשוב לקחת בחשבון כשבוחרים צמחים מלאכותיים לפינות החוץ שלכם?

מיקום – כדי לדעת איזה מהסוגים יכול להתאים לכם, חשוב להבין איפה בדיוק תרצו למקם אותם, תנאי המחייה היומיומיים בהם הצמחים המלאכותיים יצטרכו לשרוד, ייקבעו איזה מהסוגים יכול להתאים לכם.

חשיפה לשמש – טוב, לשם כך התכנסנו במאמר הזה, זהו הדבר החשוב ביותר שצריך לבדוק. כפי שפירטנו למעלה, הצמחים עם ה-UV המובנה ישרדו בצורה הטובה ביותר בתנאי מחייה שמשיים, אבל גם הם ישרדו למשך שנים ארוכות יותר אם תמקמו אותם הרחק מאור שמש ישיר.

תנאי מזג אוויר – נכון, הם תוכננו לעמוד בפני פגעי מזג האוויר, והם יעשו את זה בכבוד. אבל אם תתחשבו בצמחים המלאכותיים העמידים שלכם, ותמקמו אותם במקום שבו הם אינם חשופים לחלוטין לתנאי מזג האוויר הקשים יותר כמו רוחות חזקות, יובש או שלג, הם ילוו אתכם למשך יותר שנים.

הצמחים נועדו ליפות את הסביבה ולא תמיד תוכלו לתת להם את התנאים האופטימלים, לכן אם בכל זאת המיקום הטוב ביותר עבורכם, חושף את הצמחים שלכם לתנאי מחייה קשים, אנחנו ממליצים לסובב ולהזיז אותם מדי פעם, כך שתהיה להם הקלה בעומס.

 

הצמחים המלאכותיים של גרדן מרקט

צמחים מלאכותיים יכולים להפוך כל פינה במרפסת או בגינה שלכם לפינה יפהפיה פורחת מושלמת מבלי להשקות, לגזום ולדשן! אז כדי ליהנות מהיופי הזה לאורך שנים כדאי לעשות את הבחירה הנכונה.

אנחנו יודעים שלא בכל יום מעצבים את הגינה או המרפסת, לכן אנחנו מקפידים על האיכות. העציצים המלאכותיים שלנו ב’גרדן מרקט‘ עשויים עם טכנולוגיית הגנת UV מובנית ועם פיגמנטים עמידים היוצרים צמחים יפהפיים בצבעים משגעים, עמידים מפני נזקי שמש החמה שלנו, וניתן לשלב אותם בעיצוב הגינה או המרפסת שלכם בלב שלם.

אם אתם מתלבטים בבחירת העציצים המלאכותיים המתאימים למרפסת או הגינה שלכם, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בטלפון 077-9995330 או במייל ונשמח לעמוד לרשותכם!

×