משלוחים חינם בקנייה מעל 1,000 ₪

טיפים חשובים לשמירה על עציצים מלאכותיים

שיתוף:

תופתעו לגלות שברוב המקומות בהם אתם רואים צמחיה בעצם מדובר בצמחיה מלאכותית. ממש ככה. בין אם זו מסעדה או בית מלון בית הארחה או ספא בוטיק- רוב בתי העסק וגם הבתים הפרטיים גילו שאפשר לקשט את המקום בירוק מבלי להשקיע זמן וכסף בטיפוח ובשמירה על הצמחייה. 

הדרך הטובה לחסוך- עציצים מלאכותיים:

עציצים דורשים תשומת לב והשקעה. צריך לבחור להם אדמה מתאימה ומדושנת, לשתול אותם בכלי בהתאם לגודל שלהם וליכולת שלהם לגדול, להשקות אותם, לטפח אותם, לנקות מסביבם… יש שאוהבים את זה אבל לא כולם. זה לא אומר שאם אין לכם כוח או זמן להשקיע בעציצים אתם חייבים לוותר עליהם. אתם יכולים לרכוש עציצים מלאכותיים.

עציצים מלאכותיים איכותיים נראים כמו עציצים אמיתיים רק בלי כל ההשקעה. הם זולים יותר, עמידים הרבה יותר, לא דורשים השקיה קבועה והם בהחלט עושים את העבודה של פורח וירוק מסביב. אבל בשביל שהם כן יחזיקו מעמד ולא יראו כמו חיקוי עלוב של הדבר המקורי ובלי שהם יהרסו צריך בכל זאת לטפל בהם באופן מינימאלי.

  • להוריד מהם את האבק– אמנם לא צריך להשקות אותם או לשטוף אותם אבל בהחלט כדאי להוריד מהם את האבק מדי פעם. כל כמה שבועות תראו את מצבם ותעבירו עליהם סמרטוט לח או מגבונים בכדי לרענן את המראה שלהם ולשמור עליהם נקיים.
  • אל תעמידו אותם תחת שמש ישירה– נכון, אחד היתרונות של עציצים מלאכותיים הוא שלא צריך להתחשב בתנאי השמש והרוח כשמחליטים היכן להניח אותם. עם זאת חושב לדעת שחשיפה ישירה לשמש חמה לאורך זמן יכולה לשנות את הגוון של הצמחייה ולגרום לצבעים שלה לדהות. 

         למידע נוסף בנושא עמידות לשמש של צמחייה מלאכותית קראו על – עצים מלאכותיים עמידים לשמש

  • שימו חוצץ ביניהם לבין האדמה– חרקים למיניהם נמשכים לעציצים בגלל הריח שלהם וגם בגלל המראה שלהם כך שאם תניחו עציץ ישירות על גבי האדמה/רצפה חרקים יגיעו גם אליו. הניחו את העציץ בתוך כלי מתאים- הוא לא יגדל וגם לא דורש אדמה כך שכל כלי שתבחרו יתאים.

        מוזמנים להתרשם ממגוון האדניות והכדים לגינה שלנו. 

  • אל תניחו את עציצים מלאכותיים ליד עציצים אמיתיים בדיוק בגלל הסיבה שלא תניחו אותם ישירות על גבי האדמה. אותם חרקים שיגיעו לעציצים האמיתיים יגיעו גם לעציצים המלאכותיים ויהרסו אותם.

אז זה בהחלט חוסך לרכוש עציצים מלאכותיים ואתם בהחלט תקבלו נראות של עציצים אמיתיים בתוך הבית או במרפסת ואפילו בחצר- אבל במינימום השקעה. אם גם זו השקעה שגדולה עליכם- לנקות אבק, להזיז מהשמש, למצוא כלי ולקשט עם עציצים מלאכותיים בלבד או עם שני סוגים של עציצים רק לא ביחד- וותרו על כל הרעיון של עציצים. 

אולי יעניין אתכם לקרוא ולראות את מגוון העצים מלאכותיים שלנו. 

עציצים מלאכותיים לעיצובים מרשימים בבית | גרדן מרקט - צמחיה מלאכותית איכותית
עציצים מלאכותיים במראה טבעי לעיצוב הבית | גרדן מרקט - צמחיה מלאכותית איכותית
×