משלוחים חינם בקנייה מעל 1,000 ₪

עיצוב גינות בעזרת כדים דקורטיביים לגינה

שיתוף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אם אתם גרים בדירה ויש לכם מרפסת או שאתם גרים בדירת גג ויש לכם גג שהוא ברשותכם אין שום סיבה שתוותרו על הקמת גינה. גם בתנאים של מרפסת קטנה או גג שאין בו אפשרות של אדמה כמו שצריך אפשר להקים גינה מסוגננת סגנונית ומושקעת.

גינה אפשר להקים בכל מקום:

ישנם מעצבי פנים ומעצבי גינות המומחים בעיצוב של גינות דווקא במרפסות ובגגות. אפשר למלא את האזור בעציצים, אפשר לקשט בצמחייה מלאכותית שלא דורשת תחזוקה בכלל שלא כמו צמחייה רגילה ואפשר לרכוש כמה כדים לגינה מפלסטיק או כדים מחרס ולשלב אותם בגינה ולהקפיץ את הנראות שלה באופן משמעותי.
אדנית דקורטיבית כולל שתילת 3 צמחי תבלין גרדן מרקט 10 1

החוכמה הגדולה היא לנצל באופן מקסימלי את השטח שיש לכם במרפסת או על הגג בכדי שלא תמלאו אותם בעציצים מלאכותיים ובכדים ובסוף לא יישאר לכם מקום לשבת בכדי ליהנות מהגינה שיצרתם. בעזרת תכנון נכון, לבד או עם אנשי מקצוע תוכלו לעצב גינה יפה ומושקעת גם בשטח של מרפסת שמש קטנה או גג.

דברים חשובים שכדאי לדעת כשמעצבים גינה במרפסת או על הגג:

  1. תנאי השטח מעט שונים– יש יותר רוחות חזקות במרפסות ועל הגג מאשר על הקרקע וגם חשיפה ישירה לשמש. לכן לא כדאי להשתמש במקום פתוח בכדים מפלסטיק שהם עדינים יותר ויכולים לעוף ברוחות. אפשר בהחלט לתלות אותם במרפסת במקומות שונים ואין לכם מה לדאוג- הם עמידים לשמש
  2. משקל ומקום– לא כדאי להעמיס על המרפסת הקטנה משקל כבד מדי לכן בחרו כמות קטנה של כדי חרס ולא כדים גדולים שגם יתפסו לכם הרבה מקום וגם יעמיסו במשקל שלהם על המרפסת.
  3. במידה והחלטתם על צמחייה אמיתית ולא על צמחייה מלאכותית שימו לב שאתם ממקמים אותה קרוב לפינת הניקוז של המים שלא תשבו בשלולית לאחר כל השקיה.
  4. אל תתחילו לקנות כדים ואדניות ופרחים ועציצים– חשבו מראש ותכננו מראש! בדקו אילו עציצים יתאימו למרפסת ולגג מבחינת אור שמש ורוח, כמה אדניות כדאי לרכוש ובאיזה גודל וכמה כדים ניתן לשים בשטח שמיועד לגינה ובאיזה גודל. כך למשל יתכן ותוכלו לשלב בגינה על הגג עצים מלאכותיים
  5. שימו לב שהגינה לא חוסמת את דרכי הכניסה למרפסת ושאתם לא מניחים כדים במקומות בהם הם עלולים לעוף בקלות או ליפול למטה ולגרום לנזק.
  6. התאימו את הגינה והכדים והעציצים שבחרתם לעיצוב הכללי של המרפסת או הגג– כיסאות, שולחנות, ספסלי ישיבה, ערסלים וכל מה שאתם אוהבים יכול להשתלב גם בגינה הכי קטנה. 

עצים אמיתיים מגיעים בכל מיני גדלים. יש עצים גדולים יש עצים בינוניים ויש עצים קטנים- ננסיים. אפשר לקשט איתם חללים גדולים פנימיים כמו לובי או כניסה של בית מלון, צימרים יוקרתיים, קומות וקומת כניסה של בנייני דירות וגם אולמות אירועים.

עכשיו כשאתם חושבים על זה אתם נזכרים שנתקלתם בעצים, שלרוב היו בתוך כדים גדולים ומעוצבים בכל אחד מהמקומות שציינו. אבל מה שאתם לא יודעים זה שברוב הפעמים היה מדובר בעצים מלאכותיים…

שילוב מנצח של כדים ועצים מלאכותיים:

כדים גם הם מגיעים בגדלים שונים, כדים גדולים ורחבים, כדים גבוהים וצרים. אפשר לשים אותם לקישוט בפינות של חללים ומקומות סגורים ופתוחים, כמו למשל כאשר מדובר בכדים לגינה. אבל הכי מומלץ לשלב אותם עם עצים מלאכותיים. ככה מקבלים עיצוב מושלם שסוגר לכם את הפינה- תרתי משמה.

אפשרות נוספת שתמצאו אצלנו בגרדן מרקט הם עציצים מלאכותיים שגם הם כמו העצים המלאכותיים מגיעים בתוך כדים מיוחדים ומתאימים לבית ולחוץ.

אדנית דקורטיבית כולל שתילת 3 צמחי תבלין גרדן מרקט 10 1

עצים מלאכותיים מגיעים באיכות וברמה גבוהה במיוחד ולא ניתן להבחין שהם לא אמיתיים בטח אם אתם לא אנשי מקצוע, כך שהאורחים מסביב יהיו בטוחים שמדובר בעץ אמיתי שמטפחים אותו ומשקיעים בו, ואתם בעצם רכשתם עץ מלאכותי ברכישה אחת משתלמת במיוחד.

השילוב של הכד והעץ הוא מיוחד שכן אפשר למלא את הכד בחומר מילוי עד לשכבה העליונה, ושהשכבה העליונה תהיה אבנים כמו חלוקי נחל, אבני טוף, ואפילו אבני חצץ צבעוניות. לעץ מלאכותי אין מן הסתם שורשים כך שניתן לחברו בקלות לתוך הכד ולהסתיר את חומר המילוי וכך מתקבל מראה של עץ אמיתי.

היתרונות של עצים מלאכותיים:

  1. אין צורך בהשקיה או בטיפול– העץ לא צורך מים או אור, לא משיר עלים, לא מצהיב ולא נהיה חולה (כן, גם עצים נהיים חולים) או מושך אליו חרקים. כך שאין צורך בכלל בתחזוקה של העץ מה שחוסך רבות בעלויות ובזמן.
  2. אשליה של עץ אמיתי– היום כאמור ניתן לרכוש עצים מלאכותיים שנראים ממש כמו עצים אמיתיים ולא ניתן להבחין בכך שהם לא.
  3. מכניסים שמחת חיים– כל צמח ירוק (ומבקרה הזה ירוק עד…) מכניס חיות צבעוניות ושמחת חיים לחלל בו הוא נמצא.
  4. עמידות לשנים– עצים מלאכותיים שהאיכות שלהם טובה וגבוהה יכולים להחזיק מעמד לאורך שנים. הם לא דורשים טיפול ואינם מושפעים מתנאי מזג האוויר.
  5. חיסכון בעלויות– במקום לרכוש בכל פעם עץ חדש ולגדל ולטפח אותו, במקום להחליף אדמה ולדשן אותה ולהשקות את העצים בתדירות המתבקשת מדובר בקנייה אחת גדולה פעם בכמה שנים שמחזיקה מעמד לאורך זמן ולכן היא משתלמת במיוחד.

צמחיה מלאכותית בכלל ועצים מלאכותיים בפרט, יכולים להיראות נהדר בתוך כדים מעוצבים- המראה שנוצר הוא מיוחד ומתאים לבית עסק, חלל גדול אחר, ואפילו לבית- ללא מאמץ או תחזוקה שוטפת תכלו ליצור שמחת חיים בבית עם צמחיה מלאכותית. הם מתאימים לפנים ולחוץ ומגיעים בשילובים נהדרים ששווה לבדוק.

לקטלוג העיצובים המומלצים שלנו בקרו בעמוד ה>> שילובים שלנו

× היי, איך אפשר לעזור?

Deprecated: הקובץ Elementor\Scheme_Typography הוצאה משימוש בגרסה 2.8.0! יש להשתמש ב- Elementor\Core\Schemes\Typography במקום. in /home/gardcsfs/domains/gardenmarket.co.il/public_html/wp-includes/functions.php on line 5603

Deprecated: הקובץ Elementor\Scheme_Color הוצאה משימוש בגרסה 2.8.0! יש להשתמש ב- Elementor\Core\Schemes\Color במקום. in /home/gardcsfs/domains/gardenmarket.co.il/public_html/wp-includes/functions.php on line 5603