משלוחים חינם בקנייה מעל 1,000 ₪

עצים מלאכותיים עמידים בשמש

שיתוף:

עצים מלאכותיים מיוצרים בטכנולוגיה גבוהה ומתקדמת ומחומרים איכותיים ויקרים מה שהופך אותם לעמידים בתנאי מזג האוויר, מתאימים לסביבה חיצונית בעיקר ופופולאריים בקרב מקומות ציבורים כגון: מוסדות פיננסיים ומוסדות ממשלתיים וגם בתי קפה ומסעדות.

תקופה הקורונה הכניסה תפקיד נוסף לעצים המלאכותיים- תיחום השטח החיצוני של המקום בהתאם לתו הירוק בעיקר במסעדות ובתי קפה.

בצמחים מלאכותיים בכלל ועצים מלאכותיים בפרט נעשה שימוש כבר זמן רב במקומות ציבוריים -לעצב חצר פנימית של בית קפה, כניסה לבניין משרדים מהודר או תיחום בין מסעדות באותו הרחוב, החוכמה היא לדעת איך בוחרים עציצים מלאכותיים ללובי.

בעוד צמחים מלאכותיים תוכלו למצוא גם בהרבה בתים היום וגם במשרדים ובחנויות, עצים מלאכותיים נדיר למצוא אצל אנשים פרטיים. לרוב האנשים הפרטיים שיש להם גינה תהיה העדפה ברורה לשתול עצים אמיתיים וצמחיה אמיתית בעוד אצל כאלה אשר יש להם מרפסת בלבד תהיה העדפה לצמחים אמיתיים וטבעיים או לצמחים מלאכותיים.

עצים מלאכותיים לגינה וללובי | גרדן מרקט - צמחיה מלאכותית איכותית

ניתן לשלב בעצים מלאכותיים גזע טבעי מה שמשמר את המראה הטבעי של העץ ועליו מלבישים את הענפים ואת שאר הצמחים המלאכותיים ושוזרים אותם בצורה כמה שיותר טבעית ואמיתית כך שלא ניתן להבדיל או לשים לב בכלל שמדובר בעץ מלאכותי ולא בעץ אמיתי שצומח.

לעצים מלאכותיים יתרונות רבים:

  1. עמידות גבוהה לזמן ארוך– עצים מלאכותיים מיוצרים מחומרים איכותיים ויקרים בטכנולוגיה מתקדמת שמייצרת עמידות גבוהה לאורך שנים.
  2. עמידות בתנאי מזג האוויר– עצים מלאכותיים עמידים בתנאי מזג אוויר כמו גשם, שמש חזקה ורוחות ואינם דוהים או דורשים צל.
  3. אחזקה של עצים מלאכותיים היא פשוטה וקלה שכן לא צריך לדשן את האדמה שלהם, לא צריך לגזום את הענפים שלהם, לטפל בעלים ובפרחים ואין צורך להשקות אותם, אלא רק לשטוף אותם מדי פעם בכדי שלא יצטבר עליהם אבק. אפשר להעמיד אותם היכן שרוצים מכיוון שאין דרישה מיוחדת לצל או שמש.
  4. השקעה משתלמתעצים מלאכותיים שווים את המחיר כי ההשקעה בעצים מלאכותיים היא השקעה ארוכת טווח שכן הם אינן נובלים ולכן לא דורשים חידוש לאורך תקופה ארוכה כלל. הם נראים יוקרתיים והם עמידים במיוחד כך שהם יחזיקו מעמד לאורך שנים.
  5. מגוון רחב– ישנו מגוון רב ורחב של סוגי עצים מלאכותיים ואפשר לרכוש אותם בגדלים, גבהים סוגים ונפחים שונים בהתאם לייעוד שלהם.

כיום, כאמור, עם הדרישה לתחום אזורים של בתי קפה ומסעדות ולהגביל כניסה של מספר אנשים הפתרון המתבקש הוא עצים מלאכותיים ותוספת של צמחיה מלאכותית שתתחום את הכניסה או את החצר של אותו המקום בצורה מעוצבת וירוקה ותתאים לסביבה וכן תשדר מראה יוקרתי וטבעי למקום.

אולי יעניין אתכם לקרוא גם על – יש כדים, יש צמחים ויש שילוב של שניהם

אנחנו כאן בשבילכם – כנסו לקטלוג עציצים מלאכותיים שלנו !

×